“Tenneco w Trasie” to nazwa najbardziej zaawansowanej w Europie mobilnej prezentacji technologii oraz merytorycznego wsparcia dla profesjonalistów na rynku aftermarket. Kampania zainaugurowała wprowadzenie nowej platformy Tenneco Vision.
Platforma Tenneco Vision stanowi nowe uzupełnienie cieszącej się powodzeniem kampanii drogowej Tenneco w Trasie, która odbywa się w tym roku po raz trzeci. Kampania ma na celu kompleksowe zaznajomienie profesjonalnych pracowników warsztatów z najnowszą generacją części kontroli jazdy, emisji spalin oraz układów zawieszenia stosowanych na rynek oryginalnego wyposażenia oraz aftermarket.
W skład programu wchodzą dwa nowoczesne pojazdy szkoleniowe – jeden wyposażony w interaktywne prezentacje oraz wystawy produktów i układów, prezentujące najświeższe osiągnięcia z dziedziny technologii OE (oryginalnego wyposażenia). Drugi pojazd pełni rolę platformy szkoleniowej w ramach programu Tenneco Vision. Przy pomocy tej platformy, należące do Tenneco marki Monroe oraz Walker przeprowadzają szkolenia w wielu modułach, które mają za zadanie umożliwić pracownikom warsztatów uzupełnianie wiedzy technicznej.
– „Kampania Tenneco w Trasie ma za zadanie pomóc firmom z branży aftermarket w rozpoznaniu i zrozumieniu licznych rozwiązań dotyczących części oraz usług, które są obecne w każdej nowej generacji pojazdów. Kluczem do sukcesu w każdym jednym przypadku jest posiadanie wiedzy oraz narzędzi niezbędnych do przeprowadzenia precyzyjnej i efektywnej diagnostyki, a zespoły Monroe i Walker z ochotą udzielą stosownej pomocy.” – mówi Alex Gelbcke, wiceprezes i dyrektor generalny Tenneco Aftermarket EMEA.
Więcej informacji o kampanii mobilnej Tenneco w Trasie na: www.tennecoontour.eu
Komentarze