Aby przypomnieć klientom o konieczności wymiany zużytych lub uszkodzonych amortyzatorów, marka Monroe rozpoczęła ponownie edukacyjną kampanię dla klientów, zatytułowaną “Wszytko się Starzeje. Nawet Twoje amortyzatory.”
Kampania stawia znak równości pomiędzy zużytymi amortyzatorami a innymi przedmiotami przejawiającymi symptomy zużycia, takimi jak banany, szczoteczki do zębów oraz meble
– „W branży samochodowej, o amortyzatorach mówi się często jako o produktach kontroli jazdy. Ten termin precyzyjniej określa jaka jest ich prawdziwa funkcja.” – powiedział Alex Gelbcke, wiceprezes i dyrektor generalny, Aftermarket Europe w Tenneco Inc, gdzie produkuje się amortyzatory Monroe.
Przedstawiciele branży motoryzacyjnej zalecają, aby przeprowadzić, przynajmniej raz w roku, rzetelną inspekcję amortyzatorów pod kątem ich zużycia, a zużyte układy należy wymieniać nie rzadziej niż po każdych 80 000 kilometrów. Przestrzeganie tego wzorca wymiany jest niezwykle ważne, gdyż wspomniane komponenty mogą tracić swoją niezawodność stopniowo, w sposób prawie niezauważalny.
Komentarze