Zakończył się cykl prestiżowych szkoleń, połączonych z atrakcjami dla uczestników – Sachs Roadshow. Inicjatywa sygnowana marką Sachs odwiedziła Kamień Śląski, Poznań, Toruń oraz Warszawę.
Sachs Roadshow 2013
Sachs Roadshow to koncept szkoleniowy, który w poprzednich latach cieszył się dużą popularnością w Niemczech oraz Czechach. W tym roku akcja po raz pierwszy odbyła się również w Polsce. Warunkiem udziału w niej było osiągnięcie przez warsztaty osobowe i ciężarowe określonego obrotu na częściach zamiennych marek należących do koncernu ZF.
Peter Rothenhöfer, dyrektor polskiego oddziału ZF, jest zadowolony z popularności jaką cieszył się cykl wśród klientów:
– ,,Planując SACHS Roadshow byliśmy bardzo ciekawi, jak jego formuła zostanie przyjęta przez pracowników branży warsztatowej w Polsce. Pierwszym zaskoczeniem była liczba zgłoszeń, która bardzo szybko przekroczyła liczbę dostępnych miejsc. Nasze obserwacje dotyczące przebiegu wydarzeń w poszczególnych miastach oraz wstępna analiza ankiet wypełnianych przez uczestników, pokazują, że odnieśliśmy sukces.".
W Sachs Roadshow wzięło udział łącznie 2328 mechaników oraz innych osób związanych z rynkiem części zamiennych. W każdym mieście do ich dyspozycji było sześć bloków szkoleniowych, roboczo zwanych „stacjami”. Obejmowały one zarówno wykłady teoretyczne (np. z zakresu dwumasowych kół zamachowych), jak również zajęcia praktyczne (np. jazdy porównawcze samochodami z uszkodzonymi i poprawnie działającymi amortyzatorami). W ramach akcji odbyły się również szkolenia sprzedażowe, których celem było wskazanie błędów najczęściej popełnianych przez warsztaty w relacjach w klientami.
Sachs Roadshow poprowadzili doświadczeni szkoleniowcy ZF z pomocą zaproszonych gości specjalnych – jak kierowca rajdowy Jörg van Ommen i jego zespół. Ci ostatni zadbali również o dodatkowe emocje związane z przejazdami samochodami skonfigurowanym pod kątem wyścigów DTM. Wszyscy uczestnicy Sachs Roadshow otrzymali też stosowne certyfikaty.
Peter Rothenhöfer podreślił, że liczy na to, iż inicjatywy podobne do Sachs Roadshow będą kontynuowane przez jego firmę:
– ,,Liczę, że w kolejnych latach uda nam się, z pomocą naszych partnerów dystrybucyjnych, kontynuować tego typu akcje i że będą one jeszcze lepiej odbierane przez branżę. Chcielibyśmy, aby SACHS Roadshow na stałe wpisało się do kalendarza najważniejszych imprez branżowych w Polsce."
Partnerami SACHS Roadshow 2013 były firmy: Inter Cars, Inter-Team, Fota, Autos, Auto Partner, Inter Parts, Opoltrans, Gordon, Hart oraz Moto-Profil.
Redakcja nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy, które są wyłącznie prywatną opinią ich autorów. Jeśli uważasz, że któryś z kometarzy jest obraźliwy, zgłoś to pod adres redakcja@motofocus.pl.
Anonim, 20 czerwca 2013, 22:38 0 0
Fajna impreza :) Najlepszy był slalom mercedesami klasy-c :) Pozdrowienia dla wszystkich uczestników oraz organizatorów :) Mam nadzieję że będę tam znowu za rok...
Odpowiedz