W niektórych pojazdach grupy Volkswagen od strony koła zamachowego, wał korbowy jest uszczelniony przy pomocy kołnierzowego modułu
uszczelniającego z PTFE (teflon), posiadającego zintegrowany czujnik położenia wału korbowego. Przedstawiamy kilka wskazówek montażowych takiego elementu uszczelniającego.
Jak wiadomo, zadaniem modułu uszczelniającego jest:
- uszczelnienie wału korbowego,
- rejestrowanie liczby obrotów silnika,
- ustalanie dokładnego połoŜeniu wału korbowego,
- i ustalanie punktu wtrysku oraz punktu zapłonu przez jednostkę sterującą silnikiem.
- montować zgodnie z instrukcjami montażowymi producenta
- stosować specjalne urządzenie montażowe
- sprawdzić wał korbowy pod kątem jego uszkodzeń
- W żadnym wypadku nie usuwać zabezpieczenia transportowego oraz tulejki montażowej przed montażem modułu
- Po wyjęciu z opakowania, nie demontować, ani nie przestawiać czujnika położenia wału
- Nie uszkodzić wału korbowego, ani kołnierza uszczelniającego
- Moduł montować tylko i wyłącznie na sucho.
- W żadnym wypadku nie używać oleju, ani innych środków smarujących.
Redakcja nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy, które są wyłącznie prywatną opinią ich autorów. Jeśli uważasz, że któryś z kometarzy jest obraźliwy, zgłoś to pod adres redakcja@motofocus.pl.
Anonim, 8 lutego 2015, 21:02 0 0
wymieniłem juz kilkanasci najlepsza stara metoda młotek i delikatnie jak z dziewica
Odpowiedz
Anonim, 21 czerwca 2016, 22:09 0 0
dzięki za informacje :) prześlij dziewice i młotek
Odpowiedz