Menu
Infomracje Części Technika Po godzinach
30.04 Problem z odpaleniem silnika w samochodzie Opel Astra K 30.04 Senat zajął się badaniami technicznymi pojazdów. Czy zmiany w przeglądach zajdą już wkrótce? 30.04 Problem uszkodzonej tarczy sprzęgłowej w silnikach 3.0 HDi [FILM] 29.04 Chcesz przetestować auto elektryczne? Już wkrótce EV Experience w Modlinie. 29.04 Klonowanie numerów VIN coraz bardziej popularne! Jak się przed tym zabezpieczyć?

TEXTAR

Klocki hamulcowe Textar do Audi Q8 

Marka Textar wprowadza na aftermarket klocki hamulcowe do nowego modelu Audi – SUV-a Q8.

Tarcze hamulcowe PRO marki Textar do Kii Stonic 

Textar poszerza swoją ofertę tarcz hamulcowych PRO o referencję do przedniej osi Kii Stonic. Tę samą referencję można także montować w wybranych modelach Kii i Hyundaia.

Idealna współpraca na linii klocek – tarcza. Jak to zrobić? 

Tarcze i klocki hamulcowe powinny ze sobą idealnie współpracować. W przeciwnym razie układ hamulcowy zaczyna hałasować i działać w niewłaściwy sposób, zmniejszając bezpieczeństwo. A do tego jego elementy składowe mogą się zużywać w przyspieszonym tempie, narażając kierowcę na dodatkowe koszty. Jak tego uniknąć?

Nowe referencje tarcz hamulcowych PRO marki Textar

Marka Textar wprowadza na rynek tarcze hamulcowe PRO do trzech popularnych w Europie modeli samochodów osobowych. Teraz mogą z nich skorzystać posiadacze Hyundaia i30, Nissana LEAF i Volkswagena Golfa.

TMD Friction na Automechanice

Już we wtorek (11 września) rozpoczną się we Frankfurcie najważniejsze w branży aftermarket targi Automechanika. TMD Friction zaprezentuje na nich nową w Europie markę klocków i tarcz hamulcowych.

Reklamacja po wymianie klocków hamulcowych

Jednym z objawów nieprawidłowego działania układu hamulcowego są uciążliwe piski i metaliczne dźwięki słyszane nawet przy pracującym silniku i w kabinie samochodu. Wymiana klocków nie zawsze przynosi spodziewane efekty, co jest podstawą do składania reklamacji przez kierowcę.

Nowe zestawy klocków hamulcowych Textar

Marka Textar udostępniła najnowsze rozszerzenie oferty na aftermarket obejmuje dziewięć modeli – od miejskiego malucha do SUV-a.

Textar poszerza ofertę klocków hamulcowych

Od małego auta miejskiego poprzez sportową hybrydę do pojazdu ciężarowego – Textar dostarcza klocki i tarcze hamulcowe w każdym segmencie. Najnowsze ich referencje trafiły właśnie na polski aftermarket.

Textar przedstawia rozwiązanie zmniejszające hałas układu hamulcowego

Niewłaściwie pracujący układ hamulcowy może generować hałas o poziomie porównywalnym z dźwiękiem silnika odrzutowego. Po przemnożeniu tego przez liczbę pojazdów poruszających się po drodze okazuje się, że nieustannie jesteśmy narażeni na bardzo szkodliwy nadmiar decybeli.

Tarcze TEXTAR do modeli z segmentu premium

BMW X2 to jedna z samochodowych premier w ostatnim czasie, z kolei Mercedes Klasy G to luksusowa terenówka produkowana od lat. Do obu modeli marka TEXTAR oferuje na aftermarket tarcze hamulcowe.

TEXTAR jest jedną z marek należących do grupy TMD Friction. Jest producentem elementów układu hamulcowego pojazdów osobowych, dostawczych i ciężarowych. Firma została założona w Niemczech, w drugiej dekadzie XX wieku. Jest jednym z największych dostawców klocków i tarcz hamulcowych w Europie – zarówno na rynek pierwszego montażu (OE) jak i na rynek wtórny (aftermarket). Produkty TEXTAR zbierają dobre opinie klientów z polskiego rynku części, a katalog marki wciąż się poszerza. Poza podstawowymi elementami układu hamulcowego, TEXTAR rozwija ofertę smarów (popularny smar CeraTec), płynów hamulcowych oraz narzędzi do obsługi hamulców. Na rynku polskim TEXTAR prowadzi także program szkoleniowy dla mechaników TEXTAR Brake Clinic. Więcej informacji na temat marki i jej produktów można znaleźć w powyższych artykułach.