Liqui Moly Polska, wychodząc naprzeciw oczekiwaniom kierowców, jako pierwsza firma z branży uruchomiła innowacyjny system, służący do umawiania wizyt w warsztatach zrzeszonych w sieci Liqui Moly Pro Line Serwis.
W październiku 2020 r., Liqui Moly Polska uruchomiła platformę kontaktową Liqui Moly Serwis Booking. Nowa strona ułatwia kierowcom sprawne umówienie naprawy w serwisach zrzeszonych w sieci Liqui Moly Pro Line Serwis. Narzędzie jest odpowiedzią na coraz większe zainteresowanie usługami opartymi o produkty Liqui Moly. Ten wzrost jest wynikiem działań marketingowych Liqui Moly oraz zmianą generacyjną samochodów w Polsce. Średnia wieku samochodu w naszym kraju wynosi obecnie 13 lat. Taki pojazd bardzo często jest wyposażony w filtr DPF, zawór recyrkulacji spalin i układ Comon rail. Coraz więcej samochodów ma układ bezpośredniego wtrysku benzyny, a już co piąty pojazd ma automatyczną skrzynię biegów. Zastosowanie tych rozwiązań powoduje zwiększony popyt na nasze usługi. A te są proste do wykonania, generują dodatkowy przychód i co najważniejsze są bardzo skuteczne.
Na stronie https://serwisbooking.liqui-moly.pl/ kierowcy mogą wybrać jedną z poniższych usług:
- czyszczenie układów wtryskowych,
- czyszczenie układów dolotowych,
- dynamiczna wymiana oleju w automatycznych skrzyniach biegów,
- płukanie silnika,
- wymianę oleju silnikowego.
Aby sprawnie zarządzać nowymi zleceniami, Liqui Moly zatrudniło profesjonalnego konsultanta, który obsługuje infolinię i formularz kontaktowy. Kierowca może się zgłosić poprzez wysłanie krótkiego formularza lub zadzwonić na infolinię 572 424 227. Po odebraniu zgłoszenia i zebraniu niezbędnych danych takich jak: lokalizacja, marka, model, rocznik samochodu oraz rodzaj usterki, konsultant kontaktuje się z właściwym serwisem w najbliższej okolicy i umawia wizytę w dogodnym terminie.
W wybranych warsztatach sieci Liqui Moly Pro Line Serwis można skorzystać z usługi door to door.
Liqui Moly Pro Line Serwis – spójna koncepcja
Liqui Moly Pro Line Serwis to wyjątkowa sieć warsztatowa. Warsztaty zrzeszone w naszej sieci to rzetelni fachowcy, którzy kochają swoją pracę. Naszą rolą jest ich znalezienie, przeszkolenie i przede wszystkim zwiększenie liczby ich klientów. Reguły zarządzania naszą siecią są korzystne dla wszystkich. Wiemy, że kierowcy po skorzystaniu z jednej z usług technologii Liqui Moly będą zadowoleni. Dla naszych klientów warsztatowych mamy do dyspozycji infolinię techniczną, szkolenia online i pokazy praktyczne naszych techników. Każdy nasz warsztat może uzyskać pomoc i poradę na tematy daleko wykraczające poza same zastosowanie produktów Liqui Moly. Jesteśmy specjalistami od silników, dynamicznej wymiany oleju, układów wtryskowych, filtrów DPF i wielu innych.
Naszą główną rolą, oprócz dostarczenia najlepszych produktów jest pomoc w reklamowaniu i szeroko pojętym marketingu. Warsztaty z naszej sieci wspieramy zarówno w akcjach centralnych jak i inicjatywach lokalnych. Organizujemy kampanie w social mediach i w innych mediach. Jesteśmy widoczni na wielu imprezach sportowych rangi mistrzowskiej.
Aktywne pozyskiwanie klientów
Pozyskiwanie nowych klientów dla naszych warsztatów to nasza misja. Prowadzimy równolegle wiele działań, które od strony problemu technicznego kierują potencjalnych klientów przez nasz produkt do jednego z naszych serwisów. Platforma do rezerwacji usług Serwis Booking jest dopełnieniem naszej strategii.
Komentarze