1 czerwca został uruchomiony czwarty test wiedzy on-line. Szansa na jego wypełnienie będzie do 5 czerwca. Aby go wypełnić, każdy klient musi zalogować się do platformy www.apexpert.pl.
Dodatkowe punkty, sprawdzenie swojej wiedzy i atrakcyjne nagrody. Czy to wystarczy, żeby zainteresować uczestników promocji? Oczywiście! W każdym teście klienci walczą o najwyższe noty i spełnienie warunków przystąpienia do Wielkiego Finału prześcigając się w szybkości odpowiedzi.
Partnerami tegorocznej edycji AP EXPERT są:
Partnerzy tytularni: Bosch, MaXgear, ZF (Sachs, Lemförder, TRW), Quaro
Partnerzy główni: Febi, MANN, Hella, Valeo, Varta, Textar, Rymec, Meyle, Delphi, SKF, Continental, NRF, Japanparts, Castrol, Magneti Marelli, NK, Schaeffler (LUK, INA, FAG, Ruville), Fanfaro, Philips, Total
Partnerzy techniczni: Bilstein, Motul, Blue Print, Dayco, Ajusa, ROOKS, Osram
Partner medialny: autoExpert
Komentarze