EasyCarWash: wyższe przychody bez względu na pogodę!

11 września 2019, 23:31

Koncepcja zapewniająca wyższe obroty, większe zyski, większą wygodę oraz zwiększenia częstotliwości odwiedzin klientów – niezależnie od pogody.

Jak zwiększyć przychody i lojalność klientów? Rozwiązanie jest proste: EasyCarWash. Dzięki zorientowanej przyszłościowo koncepcji mycia, właściciele myjni mogą prowadzić opłacalny biznes niezależnie od pogody, pory roku i dnia tygodnia. EasyCarWash oferuje klientom nielimitowane mycie auta, dzięki czemu prowadzący myjnię mogą zwiększyć swoje zyski o 20% i więcej. Dodatkowo koncepcja ta zwiększa lojalność klientów, a dzięki aplikacji EasyCarWash jest łatwa w obsłudze.

Ruch na myjni samochodowej jest zależny od pogody, pory roku i dnia tygodnia. Przychody uzyskuje się tylko wtedy, gdy kierowcy korzystają z myjni. Tak było do tej pory! Dzięki koncepcji EasyCarWash klienci będą korzystali z usług mycia niezależnie od tych czynników, ponieważ za stałą, miesięczną opłatą mogą umyć auto tyle razy, ile mają ochotę. Okazuje się przy tym, że klienci „unlimited wash“ wydają przeciętnie dwa razy więcej na mycie samochodu niż zwykli klienci. W ten sposób prowadzący myjnię zwiększają swój zysk o 20% i więcej. Czynniki atmosferyczne nie odgrywają już żadnej roli, ponieważ nielimitowani klienci zapewniają stałe obroty niezależnie od pogody, pory dnia czy roku. Ponadto większa częstotliwość mycia ma również pozytywny wpływ na inne usługi świadczone przez ajenta stacji. Klienci korzystający z opcji „unlimited wash“ myją swoje samochody trzy do czterech razy częściej niż zwykli klienci, oznacza to również od trzech do czterech razy więcej kontaktów z klientem w przypadku innych produktów i usług oferowanych na stacji.

EasyCarWash: łatwo, szybko i wygodnie

EasyCarWash, dzięki zwiększonemu komfortowi, dostarcza prowadzącym myjnię lojalnych klientów, co zapewnia im sukces w przyszłości. To najprostszy sposób na umycie samochodu. Klient podjeżdża pod myjnię portalową, gdzie umieszczona na wjeździe kamera skanuje tablicę rejestracyjną samochodu, następnie wjeżdża na myjnię i uruchamia zamówiony wcześniej program mycia za pomocą aplikacji EasyCarWash. Na stacji Drive-In klient może oczywiście pozostać w aucie, ale jeśli zdecyduje się wysiąść, program mycia może łatwo uruchomić za pomocą przycisku startowego przed halą myjni. Wysoki poziom komfortu odróżnia takie myjnie od konkurencji. W obszarze administratora aplikacji EasyCarWash prowadzący myjnię ma przegląd wszystkich ważnych danych, takich jak np. stopień wykorzystania myjni, obroty w danym miesiącu lub liczba myć dziennie.

WashTec szczególnie mocno wspiera właścicieli myjni przez marketing. W obszarze administratora aplikacji EasyCarWash dostępne są różne, skuteczne kampanie marketingowe. W ten sposób przyciąga się uwagę klientów myjni. Oprócz tego w aplikacji EasyCarWash można indywidualnie dobrać układ graficzny dla każdej lokalizacji myjni. Bezpłatną aplikację EasyCarWash App można pobrać z AppStore dla telefonów Apple i Android. W aplikacji klient łatwo może wybrać myjnię, która oferuje usługi „unlimited wash“, czyli nieograniczone mycie. Po wpisaniu nazwiska, adresu e-mail i numeru rejestracyjnego samochodu można od razu korzystać z mycia bez limitu. Klient nie musi już zajmować się wyborem właściwego programu, ponieważ zrobił to już wcześniej, wybierając w spokoju zamówiony program mycia. Jest to proste, szybkie i wygodne.

Możliwość tworzenia atrakcyjnych ofert mycia

Przez aplikację EasyCarWash prowadzący myjnię mogą dodatkowo oferować indywidualne usługi mycia klientom, którzy jeszcze nie zdecydowali się na opcję „unlimited wash“. Albo klientom, którzy w uzupełnieniu do wybranego w miesiącu programu mycia chcą wybrać inną opcję mycia samochodu. Za pomocą funkcji „WashWallet“ w aplikacji klienci myjni mogą doładować swoją portmonetkę. Jest to świetna okazja dla prowadzących myjnię do prezentowania różnych atrakcyjnych ofert mycia Dla właścicieli myjni korzystających z koncepcji EasyCarWash oznacza to: wszędzie tam, gdzie znajdują się chętni do mycia samochodu ze smartfonem, istnieją potencjalni klienci mycia bez limitu. Model biznesowy EasyCarWash opracowany przez firmę WashTec zapewnia prowadzącym myjnię maksymalne wykorzystanie potencjału klientów.

Zapraszamy do kontaktu
WashTec Polska
biuro@washtec.de
tel. 782 402 999

Artykuł sponsorowany WashTec

Komentarze

Komentarz musi być dłuższy niż 5 znaków!

Proszę zaakceptuj regulamin!

Redakcja nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy, które są wyłącznie prywatną opinią ich autorów. Jeśli uważasz, że któryś z kometarzy jest obraźliwy, zgłoś to pod adres redakcja@motofocus.pl.

yarro, 11 maja 2019, 19:18 0 0

zrobione jak w artykule nie pomogło pomocy

Odpowiedz