Finał konkursu Inter Cars i Michelin

15 marca 2017, 11:23

Akademia Sportowej Jazdy, testy opon, zwiedzanie fabryki Michelin – to główne atrakcje, z których mogli skorzystać laureaci konkursu Inter Cars i Michelin podczas eventu motoryzacyjnego w Olsztynie.

Od sierpnia 2016 roku do lutego 2017 roku trwał konkurs „Opony Michelin”. Uczestniczyć w nim mogli wszyscy klienci krajowi, zarejestrowani w sieci sprzedaży Inter Cars, o statusie warsztat, sklep z warsztatem, sklep, firma transportowa i wulkanizacja. Asortyment konkursu obejmował letnie, wielosezonowe i zimowe opony Michelin i Kleber. Blisko 120 klientów, którzy w ciągu tych sześciu miesięcy dokonali największych zakupów wskazanych produktów, zostało w nagrodę zaproszonych do udziału w evencie motoryzacyjnym w Olsztynie.

Wydarzenie odbywało się w dniach od 1 do 4 marca. W tym czasie wszystkich laureatów gościł czterogwiazdkowy hotel Przystań. Już sam pobyt w tym obiekcie, położonym nad największym w Olsztynie, malowniczym jeziorze Ukiel, podczas którego można było korzystać ze strefy wellness i odpoczywać w nowoczesnych i luksusowych wnętrzach, dostarczył wielu wrażeń. Wszystkie były jednak tylko tłem dla licznych atrakcji, które przygotowali dla finalistów konkursu organizatorzy.

Akademia sportowej jazdy i testy opon

Jeden cały dzień podczas eventu laureaci promocji spędzili na znajdującym się nieopodal Olsztyna lotnisku Orneta. Tam mieli okazję w pełni poznać pierwszą na świecie oponę letnią z homologacją zimową MICHELIN CrossClimate+. Odbyło się to po pierwsze w ramach testów, na które organizatorzy przygotowali sześć Volkswagenów Golfów, spośród których dwa miały założone letnie opony, dwa – zimowe, a dwa – opony MICHELIN CrossClimate+. Na uczestników czekało kilka prób, m.in. tzw. krąg poślizgowy, podczas którego mieli okazję porównać sterowność i trzymanie boczne samochodu na poszczególnych typach opon, czy slalom, dzięki któremu mogli sprawdzić, jak opony zachowują się podczas szybkich skrętów. Z kolei o tym, jaka jest długość drogi hamowania auta na oponach letnich, zimowych i MICHELIN CrossClimate+, przekonali się podczas próby hamowana na wprost z prędkości 60 km/h. Następnie finaliści konkursu jeździli jeszcze po okolicy Volkswagenami Passatami, dzięki czemu mogli sprawdzić, jak opony MICHELIN CrossClimate+ zachowują się podczas jazdy po mieście.

Dużą atrakcją była z pewnością możliwość poprowadzenia samochodu rajdowego. Na lotnisku czekały na uczestników cztery Fordy Fiesta o mocy 180 koni mechanicznych. Za kółkiem takiego wozu każdy mógł poczuć się przez chwilę jak kierowca rajdowy. Warto dodać, że podczas jazdy Fiestami laureaci mieli okazję wypróbować opony marki MICHELIN Pilot Sport 4. Dodatkowej dawki rozrywki dostarczyła jeszcze jazda po wymagającym, błotnistym torze motocrossowym Land Roverami, wyposażonymi w bezkonkurencyjne w terenie opony BFGoodrich typu All Terain. W międzyczasie każdy mógł ponadto wziąć udział w szkoleniu z udzielania pierwszej pomocy przedmedycznej. O wszystkie atrakcje zadbał zespół Motointegracji.

– Na torze największe wrażenie zrobiła na mniej jazda Fordem Fiestą. Nie co dzień ma się okazję wejść do takiego samochodu. Nikt nie wpuści do niego pierwszej, lepszej osoby. My tymczasem dostaliśmy możliwość, by tym autem pokierować. To świetna nagroda – mówił Tadeusz Kolas, właściciel firmy Wulkan z Łowicza, jeden z uczestników eventu.

Zwiedzanie fabryki Michelin

W programie wyjazdu znalazło się również zwiedzanie fabryki Michelin w Olsztynie. Laureatów konkursu powitał Jarosław Michalak, Dyrektor Generalny i Prezes Zarządu Michelin Polska i to właśnie on przybliżył im działalność spółki. Kolejne informacje m.in. na temat historii, wyników oraz celów firmy przekazali podczas swoich prezentacji Tomasz Nastaj, Key Account Manager Michelin Polska, oraz Andrzej Studziński, Manager Marketingu Operacyjnego Michelin Polska.

Tym, na co wszyscy czekali, było oczywiście zwiedzanie fabryki Michelin. Była to atrakcja tym bardziej wyjątkowa, że niedostępna dla przeciętnego Kowalskiego. W towarzystwie pracowników firmy, którzy wcielili się w rolę przewodników, klienci Inter Cars mogli obserwować, jak przebiega proces powstawania opon i zobaczyć na własne oczy, jak pracują najnowszej generacji maszyny.

Fabryka Michelin w Olsztynie jest największą fabryką opon w Polsce i jedną z największych w Europie. Zajmuje powierzchnię ok. 200 hektarów. Produkowane są w niej opony marki Michelin oraz należących do grupy marek Kleber i BFGoodrich. W fabryce powstają zarówno opony do samochodów osobowych, dostawczych, ciężarowych, pojazdów rolniczych i motocykli, jak i formy, kordy i półfabrykaty.

– Jestem bardzo zadowolony z uczestnictwa w tym evencie. Wszystkie punkty programu, które dla nas przygotowano, były bardzo atrakcyjne. Duże wrażenie zrobiła na mnie oczywiście fabryka. Wizyta w niej była o tyle niesamowita, że nie można tam dostać się tak po prostu, z ulicy. Myślę, że była to jedyna taka okazja, która pewnie już się nie powtórzy. Dowiedzieliśmy się tam wiele na temat powstawania opon, co z pewnością przyda nam się podczas codziennej pracy sprzedażowej z klientami – zauważył Tadeusz Kolas, właściciel firmy Wulkan z Łowicza.

Wymiana wiedzy i doświadczeń

Impreza w Olsztynie stanowiła doskonałą okazję zarówno do poznania się i wymiany doświadczeń między klientami Inter Cars, jak i do rozmów z przedstawicielami spółki. Podczas prezentacji Radosław Sujka, Menadżer ds. Szkoleń Inter Cars, przybliżył uczestnikom dokonania oraz plany rozwojowe firmy, a także formy wsparcia, które oferuje ona warsztatom. Z kolei Marek Szarpak, Kierownik Działu Koło, Beata Świderska, Menedżer Działu Koło ds. Zarządzania Produktem, oraz Marcin Obajtek, Menedżer Działu Koło ds. Sprzedaży, przedstawili aktualny asortyment oponiarski Inter Cars oraz istniejące programy lojalnościowe. Z dużym zainteresowaniem spotkały się również informacje na temat nowości w ofercie.

Równowaga między proponowanymi atrakcjami a dawką merytorycznej, przydatnej wiedzy i możliwością integracji, spotkała się z dużą aprobatą gości Inter Cars.

– Z racji wykonywanego zawodu mam przyjemność uczestniczyć w wielu eventach. Ten jest jednym z nielicznych, które na pewno pozostaną mi w pamięci. Dzięki ogromowi atrakcji, jakie nam zapewniono, nie mieliśmy czasu na jakąkolwiek nudę. Dla ludzi, którzy są w tej branży, nie ma nic piękniejszego niż móc pojeździć każdym z rodzajów samochodów, a to zostało nam umożliwione na torze. Wielkie chapeau bas dla Inter Cars i Michelin – podkreślał Paweł Sawicki z firmy Elmo SA z Siedlec. – Możliwość poznania ludzi z branży, nawiązanie kontaktów, wymiana poglądów – to też jest dla nas bardzo ważne jako przedsiębiorców, którzy prowadzą swój biznes i chcą na tym rynku zostać liderami – dodał.

Wieczorne atrakcje i wielki finał

Program eventu był wypełniony po brzegi. Również wieczorami na gości Inter Cars czekało wiele atrakcji. Podczas wieczoru powitalnego duże wrażenie na uczestnikach zrobił pokaz kulinarny w wykonaniu szefa kuchni. Dzień później, w czwartek, gwiazdą wieczoru była Katarzyna Pakosińska. Podczas tego występu nie dało się (a przede wszystkim nikt nawet nie próbował) zachować powagi. Zaraźliwy śmiech, zabawne anegdoty i bardzo bezpośredni kontakt – to elementy, za sprawą których artystka od razu trafiła do serc publiczności. Z kolei nie tylko serca, ale i podniebienia gości zjednał sobie przedstawiciel Browaru Kormoran. Podczas jego wystąpienia laureaci konkursu mogli dowiedzieć się wiele na temat złocistego trunku, a następnie tę wiedzę sprawdzić w najlepszy z możliwych sposobów, a więc podczas degustacji.

Zwieńczeniem całego eventu był piątkowy wieczór i finałowa gala. Jej gościem specjalnym był Krzysztof Hołowczyc. Naturalnie najważniejszym punktem programu było rozstrzygnięcie konkursu Inter Cars i Michelin. Nagrody zwycięzcom z poszczególnych regionów wręczyli Remigiusz Kreczmer, Segment Manager – Tyres & Batteries w Inter Cars, oraz Krzysztof Hołowczyc. Zwycięzcami konkursu okazały się następujące firmy:

  • Selpol Damian Seliga – Region Wschodni,
  • Krzysztof Kuźniak Cargum – Region Centralny,
  • Mańka Łukasz Firma Lotb – Region Południowy,
  • PH Stanfex Stanisław I Feliks Gołębiewscy Sp. J. – Region Północny,
  • Motohurt Robert Szczypiorski – Region Północno-Wschodni.

Ponadto, podczas gali przyznano również dodatkowe nagrody firmom, które przodowały w zakupach poszczególnych marek opon Michelin. Z rąk Jose Domingo Castillo-Fontany, Dyrektora Handlowego Michelin w Regionie Europy Środkowej i Północnej, otrzymali oni vouchery na opony MICHELIN CrossClimate+. W gronie wyróżnionych znalazły się trzy firmy:

  • Elmo SA – opony Kleber,
  • Motohurt Robert Szczypiorski – opony Michelin,
  • Pol-Mot Auto SA – opony 17’ i więcej marek Kleber i Michelin.

Po zakończeniu części oficjalnej przyszła pora na tę mniej oficjalną, ale równie istotną. Swoją wiedzę na temat firmy Inter Cars oraz nowo poznanego produktu MICHELIN, opony CrossClimate+, laureaci mogli sprawdzić podczas quizu. Na tych, którzy najszybciej udzieli poprawnej odpowiedzi, czekały upominki.

Nikt nie pozostał obojętny również podczas występu zespołu Electric Girls. Zmiksowane znane, klubowe hity wsparte wokalem na żywo, saksofonem i skrzypcami elektrycznymi to muzyka, przy której trudno było usiedzieć na miejscu. To pozytywne poruszenie towarzyszyło laureatom konkursu podczas dalszej doskonałej zabawy, która trwała jeszcze długo w noc.

Komentarze

Komentarz musi być dłuższy niż 5 znaków!

Proszę zaakceptuj regulamin!

Brak komentarzy!