EBR (Experience Based Repair) to baza danych online zawierająca informacje o zidentyfikowanych i zweryfikowanych metodach postępowania przy usterkach. Dostęp do tej bazy masz w zakładce „Znane błędy” na swoim urządzeniu. Przy liczbie ponad 1 500 000 rzeczywistych przypadków napraw – i wciąż rosnącej – znalezienie właściwego rozwiązania Twojego problemu nigdy nie było łatwiejsze i szybsze.
Wraz z rosnącą z dnia na dzień wymianą wiedzy online, wiele warsztatów sięga do wyszukiwarki Google po potrzebne instrukcje napraw. Chociaż Internet jest ogromnym źródłem danych, wiele wyników wyszukiwania jest niepotwierdzonych i niezweryfikowanych. Przysparza to czasochłonnej pracy warsztatowi, nawet jeśli początkowe rezultaty wyszukiwania są obiecujące.
Zakładka Znane błędy
Oszczędzaj czas – zamiast przeszukiwać Internet, skorzystaj z wyszukiwarki EBR („Znane błędy”) w ESI[tronic] 2.0. Gromadzi ona wiedzę pochodzącą z całego świata (infolinia techniczna, fora internetowe, a także najczęstsze zapytania w wyszukiwarce Google). EBR wykorzystuje innowacyjny algorytm do identyfikowania typowych usterek z wielu różnych źródeł i powiadamia naszych doświadczonych autorów ESI[tronic] SIS o wszelkich napotykanych problemach w tym obszarze. Zespół ekspertów sprawdza następnie wpisy pod kątem wiarygodności i weryfikuje dane, aby stworzyć zawartość w jakości Bosch, która poprowadzi Cię przez naprawę.
Do EBR – znane błędy
Znajdująca się w zakładce „Znane błędy” sekcja EBR pozwala w kilka sekund znaleźć właściwe rozwiązanie. Po zarejestrowaniu możesz wpisać dowolny tekst do wyszukiwarki, aby znaleźć typowe rozwiązania dla danej naprawy według kodu usterki, objawu, podzespołu lub słowa kluczowego.
Uszeregowane według polubień
Znajdź szybko zgłaszane usterki. Dzięki funkcji informacji zwrotnej ułatwiliśmy mechanikom ocenę zgłaszanego sposobu naprawy. Pomaga to zobaczyć najlepiej oceniane w branży rozwiązania dla danej naprawy. Pozwala to również na wyrażenie opinii na temat przydatności danego sposobu usunięcia usterki.
Pasek wyszukiwania
Możesz szybko i łatwo przeszukać naszą bazę napraw według słów kluczowych. Tak samo, jakbyś korzystał z tradycyjnych wyszukiwarek. Jaka jest różnica? Każdy wynik wyszukiwania jest zatwierdzony przez firmę Bosch.
Dla spójności i wiarygodności każda opisywana i zatwierdzona przez Boscha naprawa ma ten sam format
- Zgłaszane objawy usterki
Krótkie podsumowanie zgłaszanego problemu
- Ogólne warunki występowania
Wykaz wszelkich istotnych objawów i warunków ich występowania
- Możliwe przyczyny
Najczęstsze przyczyny wystąpienia danej usterki
- Środki zaradcze
Znany sposób usunięcia tych usterek
Pobierz plik PDF „Lekcja 4. Identyfikacja usterek online przez zakładkę „Znane błędy”.
Chcesz wiedzieć więcej? Odwiedź https://www.boschaftermarket.com/pl/pl/wyposa%C5%BCenie-warsztatowe
Komentarze