Części zamienne Vierol w katalogu TecDoc

8 marca 2022, 13:22

Znaną z katalogu sklepu internetowego vierol-shop.de funkcję widoku 360° firma VIEROL oferuje teraz dla swoich marek VEMO, VAICO oraz ACKOJA w katalogu TecDoc. Klienci nie tylko mogą zapoznać się ze szczegółowymi danymi dotyczącymi danej części, ale także obejrzeć ją pod różnymi kątami czy dowolnie obrócić i powiększyć widok. Pozwala to zweryfikować, czy na pewno znaleziono właściwą część zamienną.

– VIEROL jest jedną z pierwszych firm, które w TecDoc udostępniają katalog obejmujący wszystkie posiadane marki, a tym samym większość pozycji katalogowych w widoku 360°, co znacznie ułatwia klientom proces wyszukiwania części. Dzięki tej funkcji użytkownicy reprezentujący hurtownie i samodzielne warsztaty zyskują większą łatwość obsługi – uzupełnioną o techniczne informacje w katalogu TecDoc. To duża korzyść dla klientów z całego świata – mówi Ibrahim Chahrour, kierownik działu Marketing & Produktmanagement.

Wdrażanie nowej funkcji rozpoczęto od opracowania obszernej instrukcji, tzw. Photographie Guide, aby jakość zdjęć artykułów wprowadzanych do oferty w przyszłości była utrzymana na tym samym poziomie. Produkty są fotografowane w trybie dwuzmianowym, w firmowym studiu fotograficznym mieszczącym się w centrum logistycznym WERK II. Dzięki przechowywaniu materiału we własnym systemie zarządzania treściami multimedialnymi wewnętrzny dział rozwoju może zdalnie wprowadzić dane produktowe i zdjęcia bezpośrednio do systemów klientów. Eksperci odpowiedzialni w VIEROL za części zamienne podkreślają, że firma bardzo intensywnie pracuje nad tworzeniem i udostępnianiem danych w wersji cyfrowej, zarówno w odniesieniu do katalogów części, jak również do własnej platformy online.

– Zespół codziennie czuwa nad kompletnością danych. Zaliczają się do nich informacje ogólne, wymiary, dane techniczne, lista modeli pojazdów oraz, oczywiście, zdjęcia artykułów – wyjaśnia Ibrahim Chahrour.

Planowane na wiosnę 2022 r. zaprezentowanie nowej odsłony firmowego portalu online będzie wiązało się z udostępnieniem hurtowniom i warsztatom wielu dodatkowych funkcjonalności. Dla firmy z Oldenburga oznacza to umocnienie swojej pozycji, biorąc pod uwagę zwłaszcza postępującą cyfryzację rynku części zamiennych połączoną z dostępem do wszystkich niezbędnych danych pojazdów.

Opublikowane przez: Redakcja

Komentarze

Komentarz musi być dłuższy niż 5 znaków!

Proszę zaakceptuj regulamin!

Brak komentarzy!