Platforma B2B ALZURA Tyre24 zmieniła dwa dostępne typy kont. Zarówno Basic jak i Premium Marketplace Account oferują teraz więcej usług i funkcji. Zmieniony model konta oferuje atrakcyjniejsze i bardziej przejrzyste koszty wysyłki dla klientów firmowych.
W Basic Marketplace Account klienci za zamówienie powyżej 236 netto złotych zapłacą za wysyłkę tylko 15,60 netto złotych, obojętnie czy to opony, felgi czy części samochodowe, a więc o 12,20 netto złotych mniej niż dotychczas. Wcześniej klienci ponosili koszty związane z wysyłką w wysokości 27,80 netto złotych za zamówienie, za pojedyńcze opony i felgi oraz za zamówione części poniżej 240 netto złotych. Teraz powyżej 236 netto złotych dostawa jest bezpłatna. Jeszcze więcej mogą zaoszczędzić klienci posiadający Premium Marketplace Account, dzięki bezpłatnej dostawie bez minimalnej wartości zamówienia. Konto oferuje również inne korzyści dla warsztatów, tj. ochrona kupującego i gwarancja najlepszej ceny. Dzięki ochronie kupującego klient otrzymuje zwrot ceny zakupu za pośrednictwem ALZURA Tyre24, jeśli zamówiony towar nie dotrze lub nie odpowiada opisowi. Warunkiem jest to, że sprzedawca nie zaproponował kupującemu zadowalającego rozwiązania. Gwarancja najlepszej ceny obowiązuje, jeśli kupujący znajdzie identyczny produkt od tego samego sprzedawcy w niższej cenie na innym portalu, a mimo to dokona zakupu na Tyre24, otrzyma zwrot różnicy i podziękowanie od Tyre24 za lojalność.
Wspomniane dwa konta, które zostały dostosowane odzwierciedlają cenę dostawcy w stosunku 1:1. Ceny produktów wszystkich dostawców ALZURA odpowiadają ich bezpośrednim ofertom bez dodatkowych dopłat, dotyczy to również małych części lub części w bardzo niskich cenach.
– Przejrzystość jest dla nas bardzo ważna. Na przykład wymieniamy nazwy hurtowni oferujących produkty w wyszukiwaniu. Wszystkie opłaty są również przejrzyste, gwarantujemy, że nie ma żadnych ukrytych kosztów – wyjaśnia Michael Saitow, CEO i założyciel firmy ALZURA AG, właściciel portalu B2B ALZURA Tyre24. Oprócz bezpośredniego fakturowania od dostawcy, klienci mają również możliwość bezpośredniego kontaktu ze specjalistami ds. dostawców. W przypadku zapytań, takich jak szczegóły techniczne lub dostawa, platforma nawiązuje bezpośredni kontakt z dostawcą. W razie problemów, nie zostawiamy nikogo na lodzie. Możemy zawsze zdecydowanie interweniować, gdy pojawiają się problemy. Dostawcy muszą zaakceptować te decyzje, które zwykle podejmowane są mając na uwadze dobro klientów. W końcu to jakość usług sprawia, że klienci pozostają lojalni” – mówi Michael Saitow.
Najniższa cena lub najszybsza dostawa
Wraz ze zmienionym modelem kont wprowadzono również nowe sortowanie dostawców według najniższej ceny lub najszybszej dostawy. Po wybraniu żądanego produktu, sprzedawcy mogą posortować dostawców, którzy mają dany artykuł na stanie według “najtańszej” lub “najszybszej oferty”. Przykładowo, klient może otrzymać artykuł w ciągu jednego dnia lub poczekać trzy do czterech dni i zaoszczędzić 40 procent.
SAITOW AG staje się ALZURA AG
Od 1 lipca SAITOW AG, spółka prowadząca działalność w ramach platformy B2B, została przekształcona na ALZURA AG. Wraz ze zmianą nazwy firma eCommerce ujednolica swój wygląd pod marką parasolową ALZURA. Dotychczasowe umowy obowiązują i zostaną przeniesione na ALZURA AG.
Komentarze