Oleje silnikowe z nową szatą graficzną

13 maja 2024, 14:48

Mobil 1 – to olej syntetyczny od marki Mobil, którego szata graficzna została odświeżona i zmieniona. Powiew nowości zsynchronizował się w czasie z jubliuszem 50-lecia działania firmy.

Nowe opakowania pojawią się w warsztatach i na sklepowych półkach w ciągu najbliższych miesięcy. Chociaż oleje Mobil 1 wyglądają teraz inaczej, wciąż zawierają te same formulacje środków smarnych.

– Przeprojektowaliśmy nasze etykiety, aby ułatwić klientom wybór oleju silnikowego, który najlepiej pasuje do ich pojazdu. Nowa rodzina Mobil 1 posiada nowoczesny i niepowtarzalny wygląd, dzięki czemu wyróżnia się na tle innych produktów. Zmiana etykiet w jubileuszowym roku – pięć dekad od wprowadzenia do sprzedaży pierwszego syntetycznego oleju Mobil 1 – to mocny sygnał dla branży i milionów wiernych klientów, że nasze produkty są gotowe na kolejne 50 lat wspaniałej historii – mówi Philippe Verschueren, Consumer Brand Marketing Manager, ExxonMobil.

Co się zmieniło?

W celu ułatwienia wyboru oleju przednie etykiety Mobil 1 zawierają praktyczne ikony, informujące na przykład o ważnej aprobacie OEM, zgodności oleju z pojazdami hybrydowymi czy bliskiej współpracy Mobil 1 z zespołem Formuły 1, Oracle Red Bull Racing. Poza zmianą brandingu, producent olejów Mobil 1 poświęcił również uwagę kwestii ograniczania wpływu branży motoryzacyjnej na środowisko. Dostępne w Europie srebrne opakowania Mobil 1 o pojemności 1L, 4L i 5L są wykonane w 35% z materiałów pochodzących z recyklingu.

Więcej informacji o olejach syntetycznych Mobil 1 znajdziesz na stronie www.mobil.pl oraz u autoryzowanych dystrybutorów.

Komentarze

Komentarz musi być dłuższy niż 5 znaków!

Proszę zaakceptuj regulamin!

Brak komentarzy!