Czy warto sugerować się interwałami wymiany układu rozrządu, wyznaczanymi przez producentów samochodów? Dlaczego wciąż stosuje się paski a nie łańcuchy? Odpowiedzi na te i inne, najczęściej zadawane pytania o układy rozrządu, udziela Roman Boluk, specjalista techniczny firmy Continental.
Całość rozmowy można obejrzeć poniżej (przekierowania do konkretnych poruszanych tematów dostępne są w opisie filmu, po otworzeniu go w nowym oknie):
Zachęcamy do subskrybowania naszego kanału na platformie YouTube oraz pozostawienia komentarzy pod filmem. Już wkrótce kolejne odcinki programu MotoFocus TV.
Redakcja nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy, które są wyłącznie prywatną opinią ich autorów. Jeśli uważasz, że któryś z kometarzy jest obraźliwy, zgłoś to pod adres redakcja@motofocus.pl.
serwisik, 25 października 2023, 12:13 2 -1
przykro tego słuchać. Nic ciekawego nie usłyszałem, jeśli ten człowiek szkoli mechaników, to współczuję uczestnikom
Odpowiedz
Mick, 26 października 2023, 8:49 0 -1
ostre słowa, chyba niepotrzebnie
Odpowiedz
serwisik, 26 października 2023, 9:22 5 0
to jest portal branżowy. oczekiwałbym czegoś konkretnego a nie takiego blablabla. Dla mnie to poziom tanich gazet dla niedzielnych kierowców. Montaż paska zamiast łańcucha zmniejsza ślad węglowy o 4%. Serio? Mechanicy jako przebieg do wymiany paska dodają 50% do licznikowego przebiegu? Jak można takie rzeczy publicznie wygadywać? A już argumenty typu auto zarobkowe (taxi, kurier) albo jazda w zapyleniu to bzdury z drukowanych katalogów z lat 80. Jaka jest różnica pomiędzy jazdą na taksówce a normalnym jeżdżeniem po mieście? Jeśli jeżdżę w górach to też mam częściej wymieniać bo różnice temperatur. Czy on wie jakie są temperatury w górach? Zniknij chłopie i wstydu firmie oszczędź.
Odpowiedz
Barlicki, 27 października 2023, 15:55 2 0
Słabe to prawda
Odpowiedz
Anonim, 28 października 2023, 19:22 2 0
Dno i metr mulu
Odpowiedz