Polacy lubią jeździć samochodem. Po naszych drogach jeździ mniej więcej 20 mln aut, a przeciętny polski kierowca pokonuje kilkanaście tysięcy kilometrów rocznie, czyli równowartość około 25 podróży w obie strony z Krakowa do Warszawy.
Polska jest największym rynkiem motoryzacyjnym w Europie Wschodniej i jako taki, odnotowała dziesięcioprocentowy wzrost na przestrzeni ostatnich trzech lat.
Im więcej czasu spędzamy za kierownicą, tym większe jednak ponosimy ryzyko. To z kolei prowadzi do zintensyfikowania działań ze strony wybranych firm, jeśli chodzi o bezpieczeństwo naszych pojazdów.
Koreańska firma CTR przejmuje zasadniczą rolę w ochronie polskiego społeczeństwa na drogach, inwestując w innowacyjne rozwiązania i tym samym przyczyniając się do zwiększenia bezpieczeństwa użytkowników samochodów.
CTR jest firmą OE, produkuje oryginalne, wysokiej jakości części samochodowe według najwyższych standardów technologii OE. Firma powstała w 1952 roku w Korei. Produkty marki CTR są używane obecnie w 70% koreańskich marek samochodowych, firma zaopatruje w części samochodowe także 25% światowych marek OEM. Polska filia CTR wraz z magazynem powstały w Warszawie w 2020 roku.
Dzięki tej inwestycji dostawy logistyczne na rynek europejski realizowane są bez zakłóceń i w krótkim czasie.
W sumie CTR zatrudnia ponad 1400 pracowników w 10 krajach i jest jednym z liderów na rynku części samochodowych na całym świecie. Produkty CTR docierają obecnie do ogromnej części wszystkich Polaków na drogach.
Dla podkreślenia swego sukcesu i pozycji czołowego gracza, jeśli chodzi o bezpieczeństwo polskich użytkowników samochodów, CTR rozpoczyna nową, odważną kampanię społecznej odpowiedzialności biznesu (CSR). Jej celem jest zwrócenie uwagi na pracowników firmy i wysoką jakość ich pracy, jako “niewidzialnych bohaterów”, którzy zapewniają polskim kierowcom bezpieczeństwo na drogach.
Dyrektor generalny CTR, Rafael Hoyoung Lee, mówiąc o kluczowych wartościach firmy, określa postawę swoich pracowników jako “pełną szacunku dla całej ludzkości” i to właśnie ma być siłą napędową kampanii.
Walcząc o to, aby w ciągu najbliższych dziesięciu lat stać się jedną z trzech największych marek na światowym rynku wtórnym, CTR będzie nadal stawiać bezpieczeństwo swoich klientów na pierwszym miejscu.
Aby dowiedzieć się więcej, odwiedź stronę internetową https://aftermarket.ctr.co.kr/UnseenHeroes, a w razie pytań skontaktuj się z nami pod adresem e-mail: sales_aftermarket@ctr.co.kr.
Redakcja nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy, które są wyłącznie prywatną opinią ich autorów. Jeśli uważasz, że któryś z kometarzy jest obraźliwy, zgłoś to pod adres redakcja@motofocus.pl.
Nowy, 2 grudnia 2021, 8:31 1 0
Tłumaczone młotkiem i kowadłem..
Odpowiedz
klient_poznan, 7 grudnia 2021, 11:22 0 0
"Po naszych drogach jeździ mniej więcej 20 mln aut" ... juz po pierwszym zdaniu widać że mają niewielkie pojęcie o naszym rynku.
Odpowiedz
Kodak, 8 grudnia 2021, 20:06 0 0
Polska w Europie wschodniej ? W szkole inaczej uczyli. I słabi geografii.
Odpowiedz
Polonista, 10 grudnia 2021, 19:02 1 0
A i niektórym komentatorom zabrakło podstaw polskiego...
Odpowiedz