Schaeffler reorganizuje aftermarketową ofertę

, 26 sierpnia 2021, 10:20

Schaeffler poinformował o zmianach w zakresie oferty swojego działu Automotive Aftermarket.

Zmiany mają związek z transakcją, na mocy której prawa do znaku towarowego marki Ruville przechodzą na firmę Saleri.

Schaeffler Automotive Aftermarket i jego wieloletni partner biznesowy – Saleri Group – uzgodnili warunki przeniesienia praw do znaku towarowego marki Ruville na firmę Saleri ze skutkiem natychmiastowym. Jens Schüler, prezes GKAM, Global Sales & Marketing Automotive Aftermarket komentuje:

– Umowa jeszcze bardziej umacnia naszą współpracę z Saleri. Co więcej, takie działanie wzmacnia na rynku części zamiennych nasze pozostałe marki LuK, w przypadku przeniesienia napędu, INA, dla części silnika oraz FAG dla części podwozia.

Wszystkie produkty Schaeffler oferowane dotychczas pod marką Ruville będą sprzedawane pod marką FAG. Ta zmiana kończy globalną reorganizację portfolio Schaeffler Automotive Aftermarket rozpoczętą w 2019 roku. Początkowo do oferty marki FAG zostały przeniesione części układu kierowniczego i zawieszenia, wały napędowe oraz mocowania amortyzatora. Sprzedaż znaku towarowego nie ma wpływu na istniejące patenty oraz relacje z klientami i dostawcami Schaeffler.

Grupa Saleri specjalizuje się w rozwiązaniach z zakresu zarządzania temperaturą dla lżejszych pojazdów. Firma dąży do bycia dostawcą technologii w pojazdach o zerowej emisji.

Basilio Saleri, prezes Saleri Group komentuje przeniesienie znaku towarowego:

– Wśród innych przejęć, zakup marki Ruville umożliwi nam zaistnienie na rynku części zamiennych. Pozwoli to firmie Saleri na realizację strategii obejmującej wiele produktów i marek oraz zwiększenie reaktywności rynku i elastyczności produkcyjnej.

Komentarze

Komentarz musi być dłuższy niż 5 znaków!

Proszę zaakceptuj regulamin!

Brak komentarzy!