UFI Filters dostarczy produkty do silników Diesla z Grupy VW

, 26 stycznia 2021, 15:32

UFI Filters umacnia współpracę z największym europejskim producentem samochodów, Grupą Volkswagen. Firma UFI kontynuuje partnerstwo jako wyłączny dostawca systemów filtracji paliwa do silników Diesla EA288 EVO o pojemności 1,6 l i 2,0 l wykorzystujących platformę MQB.

To jedne z najpopularniejszych silników tej niemieckiej marki. Znajdują się one na wyposażeniu takich modeli samochodów jak m.in. Volkswagen Golf, T-Roc, Tiguan, Touran i Passat, Audi A3, Q2 i Q3, Škoda Kodiaq i Octavia, SEAT Ateca, Leon i Tarraco.

Filtr paliwa UFI jest montowany w silniku 1.6 TDI i w 2.0 TDI, zapewniając ich prawidłowe działanie poprzez ochronę układu wtryskowego oraz ograniczenie zużycia paliwa i emisji spalin. Moduł filtracyjny składa się z ekologicznego wkładu wykonanego na bazie celulozy, z cienką warstwą włókien syntetycznych typu meltblown umieszczonych po zewnętrznej stronie. Skuteczność filtracji wynosi ponad 95% dla cząstek o maksymalnej wielkości 3 μm.

Korpus filtra i pokrywa wyposażona w złącza hydrauliczne wykonane są z powlekanej stali, która zapewnia ochronę przed korozją, rozerwaniem i uderzeniami. Filtr posiada system wspomagający rozruch zimnego silnika częściowo recyrkulujący spaliny, co ogranicza zużycia paliwa i emisję zanieczyszczeń, zgodnie z normą Euro 6d-TEMP-EVAP-ISC.

Projekt ten jest kolejnym krokiem w zakresie naszej obecności na rynku wyposażenia oryginalnego dla jednego z najważniejszych producentów samochodów na świecie. Wyłączność na dostawcą tego filtra potwierdza doskonałą jakość naszych produktów, a także daje gwarancję klientom rynku aftermarket, że otrzymają produkt równoważny części oryginalnej pod względem jakości, wydajności i rozmiarów – mówi Rinaldo Facchini, CEO UFI Filters Group.

Filtra paliwa do silnika Diesla dostępny jest w ofercie aftermarket i znajduje się w katalogach firmy pod oznaczeniami UFI FILTERS 26.038.00 i SOFIMA FILTER S 6038 NE.

Komentarze

Komentarz musi być dłuższy niż 5 znaków!

Proszę zaakceptuj regulamin!

Redakcja nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy, które są wyłącznie prywatną opinią ich autorów. Jeśli uważasz, że któryś z kometarzy jest obraźliwy, zgłoś to pod adres redakcja@motofocus.pl.

kick, 28 stycznia 2021, 8:17 2 0

"Filtr posiada system wspomagający rozruch zimnego silnika częściowo recyrkulujący spaliny"
Takie mądości tutaj wypisują.
Jak to działa, ktoś wie? Staram się czytać ze zrozumieniem.

Odpowiedz