Inter Cars i Castrol przedłużają współpracę strategiczną

, 10 grudnia 2020, 12:18

Grupa Kapitałowa Inter Cars kontynuuje strategiczną współpracę z marką Castrol. Wraz z początkiem grudnia przedstawiciele obu firm podpisali dokument, który umacnia wzajemne relacje między spółkami.

Na mocy podpisanego porozumienia kooperacja obu podmiotów kontynuowana będzie w krajach Europy Środkowo-Wschodniej, w których Grupa Inter Cars prowadzi działalność. Castrol jako strategiczny dostawca, może liczyć na dystrybucję wszystkich swoich olejów do sieci Inter Cars, w skład której wchodzi ponad 500 filii rozmieszczonych w 17 krajach.

– Oleje Castrol to bardzo istotny element naszej oferty. Misją Inter Cars jest dostarczenie klientom produktów najwyższej klasy, wszędzie tam, gdzie jesteśmy obecni. Współpraca z marką Castrol daje nam możliwość realizacji tego zadania. To relacja oparta na długoletniej współpracy, zaufaniu, ale przede wszystkim na bardzo dobrych stosunkach i wzajemnym szacunku. Jestem przekonany, że wspólnie osiągniemy zakładane cele, które będą miały pozytywne przełożenie dla naszych klientów – mówi Maciej Oleksowicz, Prezes Zarządu Inter Cars SA.

– Castrol to nasz długoletni partner biznesowy. Wspólnie realizujemy wiele projektów na szczeblach krajowych i międzynarodowych. Podpisanie nowej umowy dowodzi, że działania te przynoszą naszym klientom wiele korzyści, co dodatkowo przekłada się na ich satysfakcję. Głęboko wierzę, że nasza kooperacja w kolejnych lata przyniesie warsztatom jeszcze więcej benefitów i sprawi, że będziemy mogli rosnąć wspólnie z nimi – dodaje Wojciech Twaróg, Członek Zarządu Inter Cars SA.

– Inter Cars jest naszym wiodącym partnerem logistycznym w wielu krajach Europejskich.  Nasza wieloletnia współpraca obejmuje nie tylko dystrybucję środków smarnych. Castrol aktywnie uczestniczy w różnego rodzaju inicjatywach wdrażanych przez Inter Cars, prowadzimy szereg działań komunikacyjnych i promocyjnych oraz rozwijamy wspólne projekty. Od dwóch lat budujemy w Polsce sieć serwisów pod wspólną marką Q Service Castrol – mówi Leszek Radzikowski, Dyrektor Sprzedaży Castrol w Europie Centralnej i Wschodniej.

– Castrol stawia sobie za cel dostarczanie warsztatom i kierowcom produktu i obsługi najwyższej jakości. Do odniesienia sukcesu potrzebujemy partnerów, którzy rozumieją potrzeby klientów i odpowiednio szybko dostosowują ofertę do zachodzących zmian. Inter Cars idealnie wpisuje się w tę strategię i dzięki temu z sukcesem rozwijamy wspólne projekty na wielu europejskich rynkach – mówi Anna Wilczewska, Marketing Menadżer na Europę.

Komentarze

Komentarz musi być dłuższy niż 5 znaków!

Proszę zaakceptuj regulamin!

Redakcja nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy, które są wyłącznie prywatną opinią ich autorów. Jeśli uważasz, że któryś z kometarzy jest obraźliwy, zgłoś to pod adres redakcja@motofocus.pl.

były fan marki Castrol, 10 grudnia 2020, 18:26 9 -8

Menadżer Marketingu Castrola w maseczce z logo "strajku kobiet" .. Marketingowa PORAŻKA !!!

po prostu dramat.

Odpowiedz

krawiec, 11 grudnia 2020, 9:41 9 -4

A CO NIE MOŻE !!!!!!!!!!!!!!!!!

Odpowiedz

Domino, 10 grudnia 2020, 19:22 5 -5

Cóż chcecie przecież to "kobieta"

Odpowiedz

Obiektyw, 17 grudnia 2020, 8:35 1 -1

No i piknie panocku.
Ciekawe kiedy wreszcie Castrol obudzi i weźmie się za zarządzających, DerEktorów i innych darmozjadów w Castrol Polska czy tam Hungary. Bo powiedzenie "Jak pączki w maśle" to do nich już nie pasuje.
Jeden wielki dramat.

Odpowiedz