COVID-19 wpłynął na rozwój e-commerce. W automotive też?

3 listopada 2020, 12:11

W tym roku wiele branż zmuszonych było na długi czas przenieść swoją działalność do Internetu. „Pomogła” pandemia. Jak w sieci odnajduje się motoryzacja uważana za branżę bardziej „oporną” na uroki sprzedaży on-line?

Jak przekonuje SDCM odpowiedź na to pytanie padnie podczas jednej z sesji zbliżającego się dużymi krokami XV Kongresu Przemysłu i Rynku Motoryzacyjnego, który odbędzie się 17 i 18 listopada – po raz pierwszy także online ?. W rozmowie weźmie udział Maciej Oleksowicz (Inter Cars S.A.) oraz Piotr Grzemski (OTOMOTO).

E-zmiany w branży moto

Pandemia koronawirusa rozpędziła e-commerce w branżach takich jak FMCG, beauty czy elektronika. W przyszłości także w motoryzacji można spodziewać się coraz większego udziału e-commerce, choć trudno sobie wyobrazić, by kierowca mógł z powodzeniem wybrać na przykład odpowiednie sprzęgło do swojego samochodu. Choć z drugiej strony są opony, oleje czy różnego rodzaju akcesoria, które już obecnie w dużej mierze sprzedawane są w Internecie.

Rynek motoryzacyjny ma olbrzymi potencjał więc i tutaj do walki o klienta w Internecie staje już wiele firm, niekoniecznie z Polski czy Europy.

Wydaje się, że e-commerce będzie siłą rzeczy oddziaływał na tradycyjną sprzedaż. Ceny w Internecie są dla nas często odniesieniem – zwłaszcza podczas większych zakupów. Internet może powalczyć zwłaszcza o naprawy DIY. Ale co z częściami powiązanymi z usługami warsztatów? Dowiemy się tego 17 listopada podczas XV Kongresu Przemysłu i Rynku Motoryzacyjnego – najważniejszego tego typu wydarzenia organizowanego przez SDCM. Gości jak zwykle czeka olbrzymia dawka merytorycznych treści, które przekazane będą w tej i wielu innych sesjach obejmujących bardzo szeroko rozumianą branżę motoryzacyjną.

Aby wziąć udział w Kongresie należy wysłać email na adres monika.cholewinska@sdcm.pl

Komentarze

Komentarz musi być dłuższy niż 5 znaków!

Proszę zaakceptuj regulamin!

Brak komentarzy!