ELIT poszerza ofertę o belki zawieszenia do samochodów francuskich

26 września 2019, 10:48

Regenerowane belki tylnego zawieszenia do francuskich marek samochodów to nowe pozycje w katalogu sieci ELIT Polska. Ich dostawcą jest firma ZPHU Antałex.

Rynek napraw samochodów wciąż ma niewyczerpany potencjał. Niezmiennie ma w tym niemały udział import pojazdów używanych, wśród których dużą część stanowią modele francuskich marek. Przy ich serwisowaniu nie zawsze efektywnym wyborem są nowe fabrycznie części. W przypadku zawieszenia można postawić na regenerowane belki tylnej osi.

– Z wiekiem i przebiegiem pojazd traci na swojej wartości, co czasami prowadzi do zaniechania jego naprawy. Mogą to być drobne usterki, ale i takie, które wpływają na bezpieczeństwo użytkownika i pozostałych uczestników ruchu drogowego. Dlatego przy kalkulacji kosztów warto sięgnąć po regenerowane części. Odświeżenie i wymiana w nich zużytych elementów przywraca pełną sprawność techniczną, ale koniecznym do tego warunkiem jest zachowanie określonych norm i jakości wykonania. – mówi Dawid Cieśla, Dyrektor Operacyjny w ELIT Polska.

ZPHU Antałex ma 15-letnie doświadczenie w regeneracji belek tylnej osi do Citroenów, Peugeotów i Renault. Przez ten czas odnowiono ich blisko 400 tysięcy sztuk. Wykorzystywane są przy tym części pochodzące od dostawców jak SNR, Koyo, Hutchinson czy Kleber. Na każdą zregenerowaną belkę udzielana jest dwuletnia gwarancja.

Cennik części zbudowany jest na dwóch rozwiązaniach. Można kupić zregenerowaną belkę lub skorzystać z możliwości oddania zużytej, uzyskując przy tym rabat. W stałej ofercie znajdują się części przeznaczone do Citroena AX, Berlingo (w tym 4×4), Saxo, Xsara Picasso i ZX, Peugeot 106, 205, 206, 306, 405 i Partner (także 4×4) oraz Renault Kangoo, Laguna, Megane i Scenic. Istnieje również możliwość zlecenia regeneracji, nawet nietypowej, belki.

Komentarze

Komentarz musi być dłuższy niż 5 znaków!

Proszę zaakceptuj regulamin!

Redakcja nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy, które są wyłącznie prywatną opinią ich autorów. Jeśli uważasz, że któryś z kometarzy jest obraźliwy, zgłoś to pod adres redakcja@motofocus.pl.

Anonim, 26 września 2019, 12:49 4 0

belki od nich zalewa internet, a jakość to masakra

Odpowiedz

B.Kempa, 26 września 2019, 20:47 6 -1

Ale dyrektor operacyjny chyba wie lepiej. W końcu jest dyrektorem.

Odpowiedz

Antałex tylna belka., 13 grudnia 2019, 4:46 0 -2

Jak na razie nie odczuwamy żadnego zalania nas przez internet, co do jakości.... Wyznacznikiem są opinie realnych klientów, a nie internetowych komentatorów, a raczej hejterów, którzy nawet nie mają odwagi się podpisać. Realni klienci kupując nasze belki pozwolili nam przez ponad 15 lat funkcjonowania rozwinąć działalność do takiego stopnia, że obsługujemy takich klientów jak np. Elit, które należy do koncernu LKQ. Myślę, że gdyby jakość była "masakrą" nikt nie kupowałby naszych belek.

Odpowiedz