Gates wprowadza seminaria internetowe jako wsparcie dla mechaników

, 3 września 2019, 9:01

Firma Gates zwiększa zakres pomocy technicznej dla dystrybutorów i ich odbiorców o seminaria internetowe prowadzone na żywo na stronie GatesTechZone, przeznaczonej dla ekspertów szukających informacji technicznych.

Seminaria internetowe będą stanowiły uzupełnienie treści dostępnych obecnie na stronie GatesTechZone.com, m.in. porady Tech Tips, filmy oraz dane pomocne w diagnozowaniu problemów.

— Nowe seminaria internetowe dostępne na stronie GatesTechZone.com umożliwiają nam zaprezentowanie większej liczby ważnych i praktycznych informacji technicznych na szerokim forum odbiorców — powiedział Sam De Win,technical support and data manager automotive replacement sales and marketing for Gates EMEA. — Uzupełnienie oferty szkoleniowej Gates o nowe seminaria internetowe nie tylko stwarza dla dystrybutorów możliwość zaoferowania klientom większego zakresu pomocy technicznej, ale także umożliwia ograniczenie liczby błędów montażowych i reklamacji.

Pierwsza seria seminariów obejmie zagadnienia i problemy montażowe charakterystyczne dla różnych regionów. Będą to między innymi: montaż i diagnozowanie problemów pomp wodnych, węże modułowe, ewolucja chłodziwa, paski i narzędzia Stretch Fit® oraz kompletne układy napędu paska pomocniczego i paska synchronicznego. Treści i zagadnienia mogą się różnić w zależności od uwarunkowań lokalnych. Czas trwania każdej prezentacji wynosi od 30 do 90 minut, a transmisje będą dostępne w językach angielskim, niemieckim, rosyjskim i tureckim. Wkrótce dostępne będą również w językach holenderskim, francuskim i hiszpańskim.

Terminy seminariów dostępne są na stronie GatesTechZone.com, tam też można dokonać rejestracji na wybrane wydarzenie.

Podczas seminariów uczestnicy mogą brać czynny udział dzięki dostępnej funkcji Chat i zadawać pytania, a nawet proponować tematykę kolejnych seminariów

Komentarze

Komentarz musi być dłuższy niż 5 znaków!

Proszę zaakceptuj regulamin!

Brak komentarzy!