W warsztatach znajduje się wiele urządzeń i osób, które potrzebują informacji o kliencie, pojeździe, usterce lub o potrzebnym do wykonania przeglądzie technicznym. Większość z nich pomaga udoskonalić pracę, systemy te rzadko jednak działają ze sobą.
Jednym z wyjątków na polskim rynku jest pod tym względem Bosch Connected Repair (CoRe). Jest to narzędzie, które może być zintegrowane z innymi urządzeniami, dzięki czemu można wymieniać informacje dotyczące serwisowania lub naprawy. Program składa się z aplikacji centralnego serwera, do której dostęp można uzyskać dla dowolnego klienta za pomocą paska menu w nagłówku. Pasek ten jest dostępny przez cały czas uruchomienia programu, a dane klienta i pojazdu są zawsze dostępne dla użytkownika. Jeśli program nie jest używany, to pozostały ekran może być wykorzystywany do innych celów lub aplikacji.
Nowa wersja Bosch Connected Repair została dostosowana do wymagań klientów Inter Cars – w zakresie przypadków napraw, zapisywania danych oraz zdjęć zgodnie z ochroną danych osobowych. System jest zintegrowany z programem e-Sowa.
Zaletą urządzenia jest duża liczba partnerów, którzy wspierają połączenie z siecią CoRe. Na całym świecie jest ich ponad pięćdziesięciu, a od niedawna do tego grona należy również e-Sowa. Nowe algorytmy wyszukiwania w połączeniu z wysuwanym menu ułatwiają i przyspieszają identyfikację pojazdu. Dane identyfikacyjne oparte są na różnych cechach (VIN, KBA i kod kraju), dzięki czemu można odczytać je bezpośrednio z pojazdu.
Bosch Connected Repair to także dokumentacja – wyniki poszczególnych testów można prezentować w formie pojedynczych raportów lub w postaci podsumowania. Do cyfrowej karty pracy można dodawać zdjęcia z mobilnych urządzeń. Informacje o pojazdach z poprzednich wizyt są przechowywane i łatwo dostępne. Pliki PDF z zewnętrznych systemów (np. raporty pojazdów od innych producentów) mogą być tak zintegrowane, aby uzupełnić historię pojazdu klienta.
Komentarze