Lojalność wobec marek ZF Aftermarket: Lemförder, Sachs i TRW jest nagradzana bonusami. Autoryzowane warsztaty w Polsce mogą zbierać punkty od maja br. ZF [pro]Points to nowy program bonusowy dla wszystkich niezależnych warsztatów Polsce.
– Zamierzamy nie tylko nagradzać lojalność naszych klientów wobec marki, ale chcemy też wzmocnić bliskie relacje z naszymi partnerami handlowymi. Najlepszym sposobem dla nas jest uzupełnienie naszego szerokiego asortymentu produktów o jeszcze bardziej atrakcyjne zakupowe programy motywacyjne. Takim program jest właśnie ZF [pro]Points – tak przedstawia cel programu Peter Rothenhöfer, dyrektor przedstawicielstwa ZF Aftermarket.
Za każdy zakupiony produkt ZF Aftermarket, warsztat otrzymuje odpowiednią ilość punktów. Zebrane punkty są systematycznie naliczane danemu warsztatowi i użytkownik, po wcześniejszym zarejestrowaniu się na portalu ZF [pro]Points, może je w każdej chwili sprawdzić i wymienić na cenne nagrody. Uczestnicy mają do wyboru zróżnicowane produkty wysokiej jakości, w tym elektronikę, akcesoria do treningu czy biura.
Warsztaty uzyskują wartościowe punkty lojalnościowe podczas zakupu produktów marek ZF Aftermarket takich jak Lemförder, Sachs, TRW czy ZF.
– W przeszłości systematycznie rozwijaliśmy program lojalnościowy automotive Diamonds, dedykowany głównie marce TRW, który jest znany wielu naszym partnerom. ZF[pro]Points to rozszerzenie tego programu poprzez włączenie w niego całego asortymentu produktów marek koncernu ZF, które obejmują elementy układów przeniesienia napędu, zawieszenia i układów kierowniczych – dodaje Peter Rothenhöfer.
W najbliższym czasie podane zostaną informacje o pierwszych promocjach, jakie czekają na uczestników w ramach uruchomienia nowego programu.
Zainteresowane warsztaty zachęcamy do zapoznania się ze szczegółami programu i oraz szybkiej i łatwej rejestracji na stronie: www.zf-propoints.com.
Redakcja nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy, które są wyłącznie prywatną opinią ich autorów. Jeśli uważasz, że któryś z kometarzy jest obraźliwy, zgłoś to pod adres redakcja@motofocus.pl.
iglotkz, 17 maja 2018, 22:03 0 0
I diamenty już nie są wieczne ...
Odpowiedz
mechanik, 18 maja 2018, 6:10 0 -1
i na pewno mechanicy mają czas na bieganie i zbieranie pudełek, grzebanie w śmietniku żeby etykietę odciąć. czemu nie zrobią jak inni, że pobierane są dane od dystrybutorów. a poza tym to nagrody są takie z d****y typu chłodziarka do wina czy grill przenośny
Odpowiedz
BEZNIK, 18 maja 2018, 10:36 4 0
Poziom rozpieszczenia mechaników sięgnął zenitu, lepiej podać wszystko na tacy co ma się martwić opakowaniem lub kodem. Panowie opanujcie się bo kiedyś się to zemści.
Z drugiej strony zastanawiam się który warsztat ma program z fajnymi bonusami dla stałych klientów ?????????????????????
Odpowiedz
iglotkz, 18 maja 2018, 21:49 0 0
Na warsztatach są rabaty dla stałych klientów bo ludzie wola kasę :)
Odpowiedz
Anonim, 20 maja 2018, 7:11 0 0
Przecież uczniowie mogą to zrobić i pilnować.
Odpowiedz