Federal-Mogul Motorparts wprowadza szereg zmian w marce Jurid. Pierwsza z nich to nowe opakowania. Początkowo w ofercie klocków hamulcowych dla pojazdów osobowych, a następnie w gamie pozostałych produktów, w tym klocków do pojazdów użytkowych oraz tarcz hamulcowych.
Zapowiedziane przez Federal-Mogul Motorparts zmiany dotyczą również strony internetowej Jurid, na której pojawią się nowe materiały techniczne, wzmacniające wsparcie dla klientów.
– Prowadząc badania i rozwój produktów, dopasowujemy naszą technologię do potrzeb rynku i dokładnie tak samo postępujemy w kwestii opakowań – wyjaśnia Gozde Kirali, Brand Manager, Braking z Federal-Mogul Motorparts EMEA – Całkowicie zmieniliśmy wygląd opakowań, które mają oddawać ducha technologicznego naszej marki. Niezależnie czy opracowujemy klocki hamulcowe, czy nowe katalogi, dokładność, bezpieczeństwo i niezawodność są dla naszego zespołu priorytetem.
Nowe opakowania posiadają kod QR, kierujący klienta do wyszukiwarki części na stronie internetowej Jurid. Można tam znaleźć przydatne informacje o produktach, w tym instrukcje montażu oraz porady. Strona zawiera dodatkowe informacje dotyczące produktów do pojazdów osobowych i użytkowych, wskazówki techniczne, instrukcje montażu, katalogi, szkolenia techniczne i filmy. Nowością jest również blog, na którym można dowiedzieć się więcej o produktach, promocjach i innych wydarzeniach firmowanych przez Jurid. Dodatkową zaletą nowych opakowań jest większa różnorodność ich rozmiarów, co istotnie ogranicza straty powierzchni magazynowej i podnosi wydajność dystrybucji. Na nowych opakowaniach Jurid znajdzie się również etykieta zabezpieczająca, pozwalająca na weryfikację oryginalności i potwierdzająca najwyższą jakość produktu.
Więcej informacji o produktach Jurid można uzyskać na stronie www.jurid.pl, dzwoniąc na bezpłatną infolinię techniczną Federal-Mogul Motorparts lub kontaktując się z lokalnym dystrybutorem.
Komentarze