KYB wprowadza nową aplikację

, 20 listopada 2017, 12:48

Nowa aplikacja na smartfona – KYB Suspension Solutions – powstała z myślą o wsparciu codziennej pracy mechaników i warsztatów. Dostępna jest do pobrania bezpłatnie ze sklepu App Store i Google Play.

Aplikacja spełnia dwie funkcje:
1. Pomaga mechanikom uświadomić klientom, że należy wymieniać zużyte bądź uszkodzone elementy zawieszenia – jako kluczowe dla bezpieczeństwa i komfortu jazdy.

Aplikacja przesyła kierowcy wiadomość tekstową z informacją jakie zostały zidentyfikowane problemy w zawieszeniu pojazdu, oraz które komponenty należy wymienić wraz z linkami do filmów, przedstawiających zagrożenie i ryzyko związane z eksploatowaniem zużytych amortyzatorów, sprężyn zawieszenia oraz elementów montażowych.

2. Przedstawia kompletną naprawę, którą warsztat przeprowadził w pojeździe klienta. Aplikacja może wysłać wiadomość tekstową do kierowcy wraz z załączonymi zdjęciami – przed i po wykonaniu usługi.

Jordan Day, KYB Europe Marketing Manager wyjaśnia:

– Aplikacja pomaga zwrócić uwagę kierowcom, że na bezpieczeństwo i komfort jazdy kluczowy wpływ ma stan takich elementów zawieszenia jak: amortyzatory, sprężyny zawieszenia, zestawy ochronne i zestawy montażowe.  

Aplikacja dostępna jest do pobrania bezpłatnie ze sklepu App Store i Google Play.

Komentarze

Brak komentarzy