Na tegorocznych targach IAA we Frankfurcie producent opon, firma Hankook, zaprezentowała w ramach swojej kampanii „The Next Driving Lab” innowację w tej dziedzinie: obracaną o 360° oponę „Ball Pin Tyre”.
„Ball Pin Tyre” to opona obracana o 360°, dzięki czemu umożliwia pokonywanie zakrętów pod kątem prostym i przejazd slalomem. W tym celu Hankook wyposażył pojazd w zaawansowany żyroskop i trzy koła omnikierunkowe. Żyroskop i czujnik żyroskopowy mierzą i wykrywają kąt pojazdu w przestrzeni trójwymiarowej, aby zapewnić równowagę między oponami i karoserią. Ponadto precyzyjne sterowanie trzech kół omnikierunkowych oferuje kierowcy swobodę jazdy przy każdej prędkości.
Kampania „The Next Driving Lab” Hankook dowodzi zaangażowania firmy poprzez innowacyjność w dziedzinie technologii w rozwój przemysłu motoryzacyjnego – wyjaśnia Seung Hwa Suh, wiceprezes i CEO Hankook Tire.
Kampania „The Next Driving Lab” została zainicjowana w roku 2013 wraz z odsłoną modelu Digital Creative Car projektu Hankook Tires na ulicach Seulu (Korea). Kolejnym modelowym projektem kampanii był „Mind Reading Tyre” (opona „czytająca w myślach”), która potrafi reagować na polecenia przesyłane przez fale mózgowe.
Komentarze