Menu
Informacje Części Technika Po godzinach
15:35 Branża SKP czeka na reformy – wywiad z prezes PISKP, Jolantą Źródłowską 15:32 Wymiana przedniego górnego wahacza zawieszenia w Tesli Model 3 [FILM] 15.05 Wymiana płynu chłodzącego w samochodzie elektrycznym – czy to ważne? 15.05 Baterie sodowo-jonowe – czy to będzie przełom? 15.05 Awaria układu regulacji dynamiki jazdy w BMW 530d GT F07. Możliwa przyczytan problemu.

Tłumiki

Konkurs Walker

Mechanik, który jako pierwszy udzieli e-mailem (info@motofocus.com.pl) poprawnej odpowiedzi na pytanie: do jakiego modelu samochodu pasuje załączony w mailingu układ wydechowy firmy Walker otrzyma nagrodę o wartości 100 zł. Nagroda ufundowana jest przez firmę Tenneco Automotive Polska.

Nowości Asmet

Spółka Asmet kolejny raz w tym roku rozszerzyła swoją ofertę handlową. Tym razem o dalszych 12 tłumików skorupowych (wytłoczek) i 6 wyrobów o klasycznej konstrukcji absorbera. Sześć z pośród nich przeznaczonych jest do samochodów marki Fiat, po trzy do Mercedesa i Forda, po dwa do Renaulta i Saaba oraz po jednym do Citroena i Lancii. […]

Asmet-dłuższa gwarancja

Firma Asmet sp. z o.o., podjęła decyzję o wydłużeniu okresu gwarancyjnego z dotychczasowych 18 do 24 miesięcy. 24-miesięczna gwarancja dotyczy wszystkich tłumików i rur nabytych przez użytkowników tych wyrobów od dnia 15 kwietnia 2003 roku włącznie. Informacja powyższa zamieszczona będzie na kartach gwarancyjnych nowej serii rozpoczynającej się od numeru F000001. W celu wykorzystania dotychczas kart […]

Tłumiki skorupowe

Firma Asmet w ostatnim czasie wzbogaciła swoją ofertę handlową o nowy dla typ wyrobów- tłumiki skorupowe (tzw. wytłoczki). Są wśród nich tłumiki do takich marek samochodów jak: Volkswagen – 5 rodzajów, Opel – 4 rodzaje, Ford – 10 rodzajów,BMW – 1 rodzaj.

Tłumiki to najważniejsze elementy w układzie wydechowym pojazdu spalinowego, które nie są obecne w samochodach elektrycznych. Ich celem jest redukcja hałasu, powstającego podczas pracy silnika. Wymiana i naprawa tłumików to chleb powszedni większości warsztatów. W naturalny sposób elementy te ulegają zużyciu lub uszkodzeniom podczas normalnej eksploatacji samochodów. Najczęściej wymieniany w warsztatach jest tłumik końcowy, ale i tłumik środkowy czy przedni są narażone na zużycie. Wielu kierowców decyduje się zamontować w swoim aucie tłumik sportowy. Więcej o tłumikach w pojazdach przeczytasz w artykułach w tej kategorii.