Zwiększenie mocy produkcyjnych to znaczący kamień milowy dla spółki joint venture Brembo SGL Carbon Ceramic Brakes (BSCCB) i jest dowodem na rozwój firmy w ostatnich latach. Związana z tym budowa dwóch nowych hal produkcyjnych w zakładzie SGL Carbon w Meitingen to ważne wydarzenie dla firmy BSCCB, jej właścicieli, ale także dla regionu, co świętowano w obecności gości ze świata polityki i biznesu, a także przedstawicieli właścicieli i pracowników BSCCB.
Po zakończeniu budowy zaplanowanym na październik 2024 r. dwie nowe hale produkcyjne będą miały łączną powierzchnię około 8500 m². Zaraz potem rozpocznie się montaż nowych maszyn produkcyjnych. Rozpoczęcie produkcji hamulców węglowo-ceramicznych w nowych zakładach zaplanowano na styczeń 2025. Rozbudowa mocy produkcyjnych stworzy w zakładzie w Meitingen około 80 nowych miejsc pracy.
Martin Sailer, starosta powiatu augsburskiego, przywiózł na uroczystość wmurowania kamienia węgielnego specjalny prezent: oficjalne pozwolenie na budowę, które osobiście przekazał Aleksandrowi Miehling, kierownikowi budowy SGL Carbon w Meitingen. W swoim przemówieniu Martin Sailer podkreślił znaczenie tego przedsięwzięcia nie tylko dla Meitingen, ale dla całego Augsburga.
– Dzięki dwóm nowym halom produkcyjnym, które budujemy tutaj, w Meitingen, kładziemy podstawę rozwoju BSCCB w nadchodzących latach. Nasi klienci doceniają nasze produktów od lat, dlatego cieszę się, że będziemy w stanie sprostać znacznie zwiększonemu zapotrzebowaniu w przyszłości. Dzięki temu nie tylko zabezpieczymy nasz udział w rynku, ale także będziemy rzetelnym pracodawcą tutaj w regionie – przekazał Florian Hofner, dyrektor zarządzający Brembo SGL Carbon Ceramic Brakes GmbH.
Moce produkcyjne w zakładach w Meitingen i Stezzano (Włochy) zostaną zwiększone o ponad 70%. Rozszerzenie mocy produkcyjnych umożliwi Brembo SGL Carbon Ceramic Brakes sprostanie wysokiemu zapotrzebowaniu na rynku i zaspokojenie przyszłych potrzeb rosnącej liczby klientów. Zapotrzebowanie na węglowo-ceramiczne tarcze hamulcowe firmy BSCCB wzrosła na całym świecie. Wynika to głównie ze specyfikacji produktów, które spełniają wymagania producentów samochodów, szczególnie w segmentach premium i luksusowych, gdzie wymagana jest wysoka skuteczność hamowania.
Komentarze