Banner na podium w sondażach czytelników niemieckiej prasy motoryzacyjnej

26 kwietnia 2023, 15:27

Banner, producent akumulatorów rozruchowych i akumulatorów zasilających szerokich zastosowań, ponownie znalazł się w tym roku na podium w sondażach Auto Bild i Auto Motor und Sport. Czytelnicy wiodących niemieckich magazynów branżowych po raz kolejny wystawili austriackiemu producentowi jedną z najwyższych not.

Banner jest obecnie jedną z najbardziej znanych marek akumulatorowych w Europie. Co więcej, w tym roku strategia marki producenta premium ponownie znajduje odzwierciedlenie w ocenach użytkowników. Pozytywne wyniki ankiet czytelników przeprowadzonych przez wiodące niemieckie magazyny branżowe, takie jak „Auto Motor und Sport” (Best Brands – numer 8/2023) i „Auto Bild” („Die besten Marken” – numer 15/2023) podkreślają uznanie firmy. W obu badaniach, podobnie jak w poprzednich latach, marka Banner zajęła trzecie miejsce.

Banner po raz kolejny ugruntował tym samym swoją pozycję na podium zwycięzców, a czytelnicy obu magazynów branżowych przyznali mu najlepsze noty od lat. W kategorii „Najlepsza marka” Banner wzrósł z 12,1% w zeszłym roku do 17,2% w tym roku, a w kategorii „Najlepsze marki we wszystkich klasach” z 12,13% procent do 17,5%.

W ankiecie „Auto Motor und Sport” głosowało łącznie 101 550 czytelników w 25 kategoriach. Uczestników ankiety charakteryzuje wysoki poziom motoryzacyjnego entuzjazmu, są bardzo zainteresowani wszelkimi tematami motoryzacyjnymi, pełnią rolę ważnych influencerów, przekazującym własne opinie i oceny swoim przyjaciołom i znajomym. Nawiasem mówiąc, temat akumulatorów rozruchowych zainteresował więcej niż jednego na dwóch (54%) czytelników „Auto Motor und Sport”.

W tym roku, branżowy magazyn „Auto Bild”, przeprowadził ankietę wśród około 42 000 czytelników w dziewiętnastu kategoriach i również tutaj uczestnicy jednoznacznie opowiedzieli się za wysoką jakością, obsługą i optymalnymi cenami oferowanymi przez dystrybutorów akumulatorów Banner.

Andreas Bawart tak postrzega tegoroczną nagrodę:

Andreas Bawart Banner– W porównaniu do 2022, badania konsumenckie wyraźnie pokazują, że w tym roku udało nam się nie tylko potwierdzić pokładane w nas zaufanie, ale też znacznie je wzmocnić. Dowodzi to po raz kolejny, że nasi klienci doceniają naszą innowacyjną strategię jakości, szczególnie w świetle obecnych głębokich zmian w branży motoryzacyjnej, napełnia nas to dumą i motywuje do dalszego doskonalenia.

Komentarze

Komentarz musi być dłuższy niż 5 znaków!

Proszę zaakceptuj regulamin!

Brak komentarzy!