Na targach cyfrowych Meyle Exhibition Hamburg 2021 odnotowano prawie 500 uczestników z ponad 26 krajów. W trakcie indywidualnych spotkań dla klientów i partnerów Meyle, drugi rok z rzędu, odbyła się w cyfrowej formie wymiana informacji na interesujące tematy. Przez cztery tygodnie targi oferowały przegląd zagadnień związanych z produktami i przyszłością firmy.
– Cieszymy się, że tak wielu naszych klientów i partnerów ponownie przyjęło nasze zaproszenie i że mogliśmy intensywnie wymieniać poglądy na tematy związane z Meyle – mówi Christian Ludwig, wiceprezes ds. sprzedaży Meyle AG.
Za pomocą cyfrowego narzędzia do planowania i zarządzania, opracowanego na potrzeby targów, możliwe było ustalenie indywidualnych spotkań z dokładnie dopasowanymi tematami dla każdej grupy uczestników.
– Po ponad roku mobilnej pracy cyfrowy i szybki dostęp do informacji nadal odgrywa istotną rolę na niezależnym rynku wtórnym i umożliwia efektywną i ukierunkowaną wymianę know-how w branży. Dalszy rozwój naszego cyfrowego formatu targów był logiczną konsekwencją. Mimo to liczymy oczywiście, że będziemy mogli jak najszybciej kontynuować te tematy podczas osobistych spotkań – wyjaśnia Ludwig.
Obok rozwiązań cyfrowych, takich jak Driver Portal czy bogata oferta szkoleń cyfrowych, eksperci techniczni przedstawili liczne tematy ze świata produktów Meyle. Przygotowane animacje ilustrowały produkty Meyle i przekazywały istotne techniczne know-how. Oprócz tego zaprezentowano nowości, np. w sektorze elektroniki świece żarowe z czujnikiem ciśnienia i przewód zatrzymania oleju. W sektorze układów zawieszenia i kierowniczych producent z Hamburga zapowiedział rozszerzenie portfolio zestawów Meyle o nowe zestawy naprawcze zwrotnic kół i przegubów wahacza. Oprócz tego producent rozszerzył asortyment w zakresie silników, napędów i hamulców. Podczas targów cyfrowych poruszono również tematy związane z przedsiębiorstwami i przyszłością. Na przyszły rok również zaplanowano działania w formacie cyfrowym.
– Rynek wtórny to nie tylko lepsze części i rozwiązania, ale także standard danych, bardziej niezawodne usługi oraz wspólne patrzenie z klientami w tym samym kierunku i praca z nimi. Dlatego tematy dotyczące rozwiązań cyfrowych, szkoleń, odpowiedzialności korporacyjnej, zarządzania jakością czy działań marketingowych z klientami są równie ważnymi elementami składowymi wspólnego sukcesu – wyjaśnia Ludwig.
Komentarze