Aby ułatwić i przyspieszyć znajdowanie właściwych części zamiennych, firma Dayco całkowicie przeprojektowała i zintegrowała rozwiązania katalogowe Dayco na swojej światowej stronie internetowej www.daycoaftermarket.com.
Historycznie użytkownicy mieli dostęp do katalogów specyficznych dla rynku, z których każdy miał nieco inny styl i układ w zależności od lokalizacji użytkownika, podczas gdy w nowym katalogu, po wybraniu regionu, wygląd, format i funkcjonalność są jednolite i dostępne w 14 różnych językach.
– Ponieważ informacje o produkcie są tak ważną funkcją na współczesnej witrynie internetowej, dlatego też możliwość dostępu do nich z dowolnego jej obszaru była priorytetem w projekcie rozwoju – powiedział Enzo Rabante, Senior IT Manager w Dayco Global Digital Solutions. – Z tego powodu umieściliśmy widżet w prawym dolnym rogu każdej strony, który umożliwia użytkownikom przejście do sekcji katalogu lub powrót do niej z dowolnej części witryny za pomocą jednego kliknięcia.
Poprawiony został również komfort użytkownika, zwiększając liczbę metod wyszukiwania i poszerzając liczbę grup produktów, które zawiera katalog, co odzwierciedla rozwój programu Dayco Aftermarket. W bardziej przejrzysty i spójny sposób prezentowane są również zdjęcia przy użyciu wysokiej jakości grafiki, a intuicyjny charakter projektu sprawia, że może on działać z równą przejrzystością i skutecznością, niezależnie od tego, czy jest oglądany za pomocą przeglądarki stacjonarnej, tabletu czy smartfona.
Komentarze