Firma OSRAM wprowadziła na rynek reflektory do Volkswagena Golfa VII po liftingu. Właściciele tego popularnego także na naszych drogach samochodu mogą legalnie poprawić zasięg reflektorów, a co za tym idzie także bezpieczeństwo. Dodatkowym atutem zmiany świateł halogenowych na oparte na LED jest ich wygląd. Montaż reflektorów LEDriving jest bardzo łatwy i nie wymaga modyfikacji instalacji elektrycznej w aucie.
Reflektory OSRAM LEDriving do VW Golfa VII FL są dostępne w dwóch wersjach, różniących się szczegółami. Odmiana Black jest wykończona czarnymi akcentami, a GTI ma charakterystyczny dla tej usportowionej odmiany kompaktowego auta z Wolfsburga, czerwony pasek w reflektorze. Dzięki temu właściciel samochodu może dopasować lampy do wersji, koloru lakieru oraz własnego gustu.
Wszystkie funkcje oświetleniowe nowych lamp są realizowane za pomocą diod: światła mijania, drogowe, do jazdy dziennej, kierunkowskazy oraz pozycyjne. Dzięki temu kierowca może cieszyć się znaczną poprawą jakości światła. Porównując retrofity OSRAM do reflektorów halogenowych zapewniają one do 200% jaśniejsze światło (w porównaniu z minimalnymi wymaganiami normy ECE) i o 100% bielsze niż w reflektorach z żarówkami H7. Zasięg po zmianie wzrasta nawet do 200 m przed samochodem, w trybie świateł drogowych. Lampy spełniają wymagania normy pyło- i wodoszczelności IP69K, dzięki czemu doskonale znoszą regularne czyszczenie wysokociśnieniowymi myjkami.
Nowe reflektory, podobnie jak wprowadzone wcześniej do Golfa VI i VII sprzed liftingu, mają 2-letnią gwarancję, a dzięki zastosowanej technologii trwałość źródeł światła jest znacznie wydłużona. Co ważne, zmiana nie pociąga za sobą konieczności montażu systemu samopoziomowania ani spryskiwaczy.
Komentarze