Schaeffler Automotive Aftermarket oraz niemiecki producent amortyzatorów i sprężyn BILSTEIN rozszerzają, trwającą od 2019 roku współpracę w zakresie szkoleń technicznych.
Od teraz zarejestrowani użytkownicy REPXPERT, portalu warsztatowego firmy Schaeffler, będą mogli zapoznać się z pełną gamą produktów BILSTEIN, takich jak amortyzatory i sprężyny. Za pośrednictwem TecAlliance dostępne będą informacje o produktach, filmy instruktażowe, wskazówki oraz instrukcje montażu. Ponadto wszystkie produkty BILSTEIN będą dostępne w katalogu części TecDoc.
– Pracownicy warsztatów doceniają dostęp do informacji na portalu REPXPERT, ale chcą też mieć dostęp do informacji o produktach spoza asortymentu Schaeffler. Dzięki tej współpracy wychodzimy naprzeciw zapotrzebowaniu i zapewniamy mechanikom dokładnie to, czego potrzebują w swojej pracy: jeszcze więcej wiedzy technicznej oraz wsparcie w ich codziennej pracy. To właśnie REPXPERT – tłumaczy Sven Olev Mueller, kierownik Schaeffler REPXPERT.
Podczas sześciomiesięcznej fazy pilotażowej treści o produktach BILSTEIN będą również publikowane w kanałach społecznościowych oraz newsletterze REPXPERT. Newsletter zawiera informacje o nowych szkoleniach online, których program zostanie rozszerzony w najbliższych miesiącach.
– Jeśli projekt pilotażowy zostanie przyjęty przez warsztaty równie dobrze jak dotychczasowe szkolenia techniczne, planujemy rozszerzenie współpracy oraz dodanie kolejnych krajów – tłumaczy Mueller.
Początkowo projekt pilotażowy będzie realizowany w Niemczech, Polsce i Wielkiej Brytanii. Zarejestrowani użytkownicy REPXPERT znajdą wszystkie informacje pod adresem www.repxpert.pl.
Komentarze