Liqui Moly zamierza wesprzeć warsztaty należące do swojej sieci w czasie kryzysowej sytuacji związanej z pandemią COVID-19. Warsztaty otrzymają m.in. paczki ze środkami zwiększającymi bezpieczeństwo pracy w systemie Door2Door.
– Wszyscy widzimy jak destruktywny wpływ na branżę motoryzacyjną ma obecna pandemia. Dzięki ankietom przeprowadzonym przez MotoFocus oraz naszym wywiadom widzimy, że sytuacja się pogarsza z dnia na dzień. Duże restrykcje związane z wychodzeniem z domu oraz obawa przed wirusem skutecznie blokują dopływ klientów do warsztatów. Restrykcje mają się zmniejszać, ale nikt nie wie jak długo ta trudna sytuacja potrwa. Warsztaty bez klientów nie mają odpowiednio dużo pracy. Efekt jest taki, że część warsztatów pracuje tylko kilka dni w tygodniu, a część pozwalniała pracowników, lub musiała wstrzymać działalność. – mówi Przemysław Bryła, Prezes Zarządu Liqui Moly -Mamy też świadomość, że są warsztaty, które walczą o przetrwanie, oferując swoim klientom usługę Door2Door. Odbierają samochód od klienta, dezynfekują, aby zadbać o bezpieczeństwo swoje i pracowników, naprawiają i oddają ponownie zdezynfekowany samochód klientowi. Naszym zdaniem taka usługa jest jedynym skutecznym działaniem, które pozwoli zapewnić ciągłość pracy warsztatom. Jest uszyta na miarę obecnej sytuacji.
Nasza sieć warsztatów Liqui Moly Pro Line Serwis liczy blisko 170 warsztatów, z czego około 50 oferuje usługę Door2Door. Ponieważ zrzeszone z nami warsztaty traktujemy nie tylko jako partnerów biznesowych, ale również jako członków rodziny Liqui Moly, postanowiliśmy podjąć wszelkie możliwe środki, aby ich wesprzeć w tej trudnej sytuacji. Pokazać, że nie są sami w tych niezwykle trudnych czasach.
Na ten cel przeznaczymy 40 000 zł netto, a jeżeli będzie taka potrzeba, to budżet ten zostanie zwiększony. Nie mamy zamiaru oszczędzać na ratowaniu naszych partnerów, za których los czujemy się odpowiedzialni. – dodaje Przemysław Bryła.
Działania, jakie zostaną podjęte w ramach akcji Liqui Moly:
- Wsparcie warsztatów z sieci Liqui Moly Pro Line Serwis, które oferują usługę D2D, poprzez wysłanie do każdego z nich paczki z niezbędnymi produktami do jej bezpiecznego wykonywania. Wartość każdej paczki przewidziana jest na około 400 zł netto.
- Poinformowanie ok. 3 000 000 kierowców, o tym, że serwisy Liqui Moly Pro Line Serwis oferują usługę Door2Door, dzięki której w bezpieczny i komfortowy sposób zadbają o ich samochody. Na tę komunikację firma zamierza przeznaczyć 10 000 zł netto miesięcznie. Kierowcy będą przekierowywani na mapę warsztatów, które znajdują się na stronie internetowej firmy.
- Darmowe i otwarte dla wszystkich warsztatów w Polsce webinary.
Podczas webinarów przekazana zostanie wiedza z zakresu bezpiecznego wprowadzenia usługi Door2Door, skutecznego marketingu na FB, który pozwoli lokalnie wypromować warsztat, przy zachowaniu niewielkich wydatków. Ostatnim elementem będzie nauka crosselingu, sprzedawania usług powiązanych. Webinary odbędą się na koncie FB: DoradcaLiquiMoly. Będą one również dostępne na kanale You Tube po uprzednim zapisaniu się. - Wszystkie serwisy z sieci Liqui Moly Pro Line Serwis, które będą chciały wypromować swój warsztat lokalnie poprzez FB, będą mogły liczyć na dofinansowanie części kampanii przez Liqui Moly Polska.
Komentarze