Media społecznościowe i Internet to potężne narzędzia, które pozwalają w prosty sposób dotrzeć do potencjalnych klientów. Chciałbyś, aby Twój warsztat był widoczny w sieci? A może już prowadzisz działania w Internecie i chcesz zwiększyć ich skuteczność? Inter Cars przygotował serię szkoleń, które pomogą sprostać tym wyzwaniom.
Według światowych badań widoczność warsztatu w przestrzeni Internetu to jeden z głównych czynników, który determinuje decyzję kierowcy o wyborze konkretnego serwisu.
Liczba internautów w Polsce w styczniu 2019 roku to ponad 30 milionów użytkowników łączących się z siecią z komputerów stacjonarnych i ponad 50 milionów korzystających z urządzeń mobilnych (co oznacza, że niektórzy użytkownicy w Polsce posiadają i aktywnie korzystają z więcej niż jednego telefonu)! Stale rosną przy tym statystyki wykorzystania kanałów Social Media, w powyższym badaniu z mediów społecznościowych regularnie korzystało blisko 47% polskiej populacji, tj. 18 milionów użytkowników. Niezmiennie od lat najpopularniejszymi stronami w przestrzeni polskiego Internetu są Google, YouTube i Facebook. To potężne serwisy, które odpowiednio wykorzystane, mogą przynieść ogromne korzyści przedsiębiorcom. Również właścicielom warsztatów samochodowych.
Inter Cars, jako lider swojej branży, doskonale zdaje sobie sprawę ze zmian, jakie na przestrzeni ostatnich lat zaszły w świadomości konsumentów. Nasze partnerstwo z warsztatami to zarówno wsparcie techniczne, jak również troska o dostarczenie niezbędnej wiedzy potrzebnej do utrzymania wysokiej dynamiki rozwoju.
Wychodząc naprzeciw oczekiwaniom klientów, przygotowaliśmy szereg rozwiązań, które zwiększą widoczność Państwa serwisów w globalnej sieci.
Jeśli więc zastanawiasz się, co Twoi klienci czytają o Tobie w Internecie oraz zależy Ci na tym, aby strona warsztatu wyświetlała się wysoko w wynikach wyszukiwarek, nie czekaj i zapisz się na nasze szkolenie!
Nasze przedsięwzięcie to jedno z najważniejszych spotkań szkoleniowych organizowanych dla przedstawicieli warsztatów. Seria jednodniowych spotkań rozłożona została w czasie na wrzesień i październik w różnych regionach Polski, aby maksymalnie ułatwić dotarcie klientom z całego kraju.
W trosce o czas naszych klientów przygotowaliśmy szkolenie w formie „piguły informacyjnej” z nagromadzeniem jak największej liczby danych, faktów i konkretnych przykładów do realizacji. Dzięki temu w każdej z lokalizacji odbędą się dwa spotkania (w godzinach rannych i popołudniowych), tak aby każdy jak najlepiej mógł dopasować się do najdogodniejszej dla niego pory.
TERMINY I LOKALIZACJE SZKOLEŃ INTER CARS I FASTTONY:
-
18 października, Białystok (zapisy na godz. 9.00 TUTAJ, na godz. 14.00 TUTAJ);
-
21 października, Katowice (zapisy na godz. 9.00 TUTAJ, na godz. 14.00 TUTAJ);
-
22 października, Rzeszów (zapisy na godz. 9.00 TUTAJ, na godz. 14.00 TUTAJ);
-
23 października, Czosnów (zapisy na godz. 9.00 TUTAJ, na godz. 14.00 TUTAJ);
Aby podkreślić rangę tych spotkań Inter Cars zdecydował się przyjąć znakomitą część opłat na swój rachunek, dzięki czemu koszt szkolenia w niektórych przypadkach obniżony został do symbolicznych 79 zł! Cena tego szkolenia bez dofinasowania oscyluje w granicy 1500-1800 zł.
SPRAWDŹ CENNIK SZKOLENIA TUTAJ!
Każde ze szkoleń będzie składało się z części teoretycznej i praktycznej popartej ćwiczeniami. Teoria to przede wszystkim odpowiedzi na najbardziej nurtujące właścicieli serwisów samochodowych pytania: Czy strona internetowa dobrze mówi o warsztacie? Jak zaczarować Facebooka, aby sam zaczął na nas pracować? Jak działać w środowisku Google, żeby zrobić, ale się przy tym nie narobić i wreszcie jak walczyć z „opiniami” na Facebooku i w Google.
Po części teoretycznej przyjdzie czas na praktykę, podczas której pokazana zostanie szybka budowa responsywnej strony internetowej oraz instalacja na niej niezbędnych kodów śledzących i czatu. Użytkownicy na konkretnych przykładach nauczą się procesów automatyzacji kampanii na Facebooku, a także konfiguracji Google Ads z uczeniem maszynowym.
Bonusowo, wyłącznie dla uczestników tego szkolenia, przewidziano dodatkowy panel, w którym udzielone zostaną odpowiedzi na szereg frapujących pytań, z którymi często mierzyć muszą się właściciele serwisów i pracownicy biur obsługi klienta: Co zrobić, by ludzie polubili nas w sieci i pokazywali to znajomym (ćwiczenia z tworzenia postów na Facebooka)? Jak odbierać telefon i rozmawiać z klientem, żeby sprzedać mu to, czego potrzebujemy? Jak odpowiadać na pochwały w Internecie i jak radzić sobie z hejtem w sieci?
PEŁNA AGENDA SZKOLENIA:
Grupa poranna:
9:00 – rejestracja uczestników i powitanie,
9:15 – blok szkoleniowy
Teoria:
- Czy Twoja strona internetowa mówi o Tobie dobrze?
- Jak zaczarować Facebooka by pracował dla Ciebie?
- Google, jak to zrobić i się nie narobić?
- Jak walczyć z „opiniami” na Facebooku i Google?
Praktyka:
- Budowa strony www (1. etap);
- Instalacja na stronie kodów śledzących i czatu.
11:00 – przerwa kawowa,
11:20 – blok szkoleniowy
Praktyka:
- Automatyzacja kampanii na Facebooku;
- Konfiguracja Google Ads z uczeniem maszynowym.
Bonus:
- Co zrobić, by ludzie Was kochali i to pokazywali? (ćwiczenia z tworzenia postów);
- Jak odbierać telefon i rozmawiać z klientem, by mu sprzedać mu więcej?
- Jak odpowiadać na hejt i pochwały?
13:00 – wręczenie certyfikatów i zakończenie szkolenia.
Grupa popołudniowa:
14:00 – rejestracja uczestników i powitanie,
14:15 – blok szkoleniowy
Teoria:
- Czy Twoja strona internetowa mówi o Tobie dobrze?
- Jak zaczarować Facebooka by pracował dla Ciebie?
- Google, jak to zrobić i się nie narobić?
- Jak walczyć z „opiniami” na Facebooku i Google?
Praktyka:
- Budowa strony www (1. etap);
- Instalacja na stronie kodów śledzących i czatu.
15:45 – przerwa kawowa,
16:00 – blok szkoleniowy
Praktyka:
- Automatyzacja kampanii na Facebooku;
- Konfiguracja Google Ads z uczeniem maszynowym.
Bonus:
- Co zrobić, by ludzie Was kochali i to pokazywali? (ćwiczenia z tworzenia postów);
- Jak odbierać telefon i rozmawiać z klientem, by mu sprzedać mu więcej?
- Jak odpowiadać na hejt i pochwały?
18:00 – wręczenie certyfikatów i zakończenie szkolenia.
O trenerze:
Daniel Kędzierski – CEO FastTony.es, narzędzia, które pomaga tworzyć skuteczne kampanie na Facebooku, optymalizować czas pracy, automatyzować procesy poprzez autorskie rozwiązania oraz liczne integracje z systemami zewnętrznymi. Odpowiada za wizję produktu, zdobywanie nowych rynków oraz dystrybucję. Przedsiębiorca z czternastoletnim doświadczeniem. Tworzył strategie biznesowe i marketingowe, a z jego rozwiązań technologicznych korzystały firmy takie jak: T-Mobile, DDB Tribal, McDonald’s, Starcom. Prelegent największych krajowych i międzynarodowych konferencji. Prowadzi stałą rubrykę o technologii reklamowej w ekosystemie Facebook w Magazynie Online Marketing. Jego artykuły są publikowane w wielu branżowych czasopismach takich jak Marketer+, Mensis i inne. Szkoleniowiec i wykładowca. Poza pracą można go spotkać na Akademii Morskiej w Gdyni, Wyższej szkole Europejskiej w Krakowie, Uniwersytecie Mikołaja Kopernika w Toruniu, gdzie dzieli się wiedzą z przyszłymi przedsiębiorcami i menadżerami.
Więcej informacji na temat szkolenia uzyskasz u swojego Przedstawiciela Handlowego.
Komentarze