W środkowy weekend listopada odbyły się targi Warsaw Motor Show, których elementem było Automotive Parts Expo – specjalnie przygotowana hala z ofertą skierowaną do serwisów, mechaników i lakierników.
Podczas targów Automotive Parts Expo odwiedzający mogli zapoznać się z nowinkami technicznymi w asortymencie przedstawianym przez producentów części, wyposażenia warsztatowego oraz akcesoriów samochodowych. W tym roku swoje produkty zaprezentowały m.in. takie firmy jak: Tomex, Moto-Profil, Landi Renzo, Bizol, Goodyear, Foxwell, Millers Olis, Elwico, Sonax, Italcom, Negotti, Profix.
Nie zabrakło również szkoleń oraz konferencji skierowanych w stronę segmentu warsztatowego. Uczestnicy targów mieli okazję do nawiązywania relacji biznesowych w spotkaniach b2b z firmami zagranicznymi z m.in. z Chin, Emiratów Arabskich, Malezji, Turcji czy Węgier. W tym roku na Automotive Parts Expo została przedstawiona również Strefa Kariery – miejsce ułatwiające przedstawicielom firm motoryzacyjnych, potencjalne pozyskanie wykwalifikowanego pracownika.
Dla gości odwiedzających targi przygotowano sporo atrakcji, m.in. wystawę pojazdów poddanych profesjonalnemu tuningowi. Przekrój aut był naprawdę spory – od wolumenowych takich jak Peugeot, Jeep, Toyota, przez marki premium jak Lexus, Mercedes-Benz po luksusowe takie jak Lamborghini czy Aston Martin. Nie zabrakło również nadwornych tunerów producentów samochodowych, w tym m.in. firmy Brabus. Szczególnie interesujące były pokazy z sekcji detailingu, na których przedstawiano sposoby na przywrócenie połysku lakieru, a także profesjonalną renowację lamp czy wnętrza pojazdów.
Komentarze