Marka Textar wprowadza na rynek tarcze hamulcowe PRO do trzech popularnych w Europie modeli samochodów osobowych. Teraz mogą z nich skorzystać posiadacze Hyundaia i30, Nissana LEAF i Volkswagena Golfa.
i30 to jeden z najpopularniejszych obecnie modeli Hyundaia. Nowe tarcze hamulcowe PRO marki Textar (nr referencyjny 92290503, który odpowiada nr fabrycznemu 51712G4000) przeznaczone są na przednią oś trzeciej generacji tego auta w nadwoziach hatchback (produkowany od 11.2016), kombi (03.2017-) i fastback (06-2017-) osadzonych na 15 calowych felgach. Zestaw ten pasuje również do bliźniaczej konstrukcji Kia Ceed. Tarcze mają średnicę 288 mm i grubość 47 mm, w tym 25 mm warstwy ciernej. Marka Textar jako pierwsza wprowadza tarcze hamulcowe PRO do tych modeli na aftermarket.
Od 2017 roku Nissan oferuje II-generację modelu LEAF. Niezmiennie jest to najpopularniejszy samochód elektryczny w Europie. Nowe tarcze hamulcowe PRO (nr 92280103 – 402063NA0A, 402063NL0A i 402063NL0B) przeznaczone są na przednią oś. Ich średnica to 283 mm, zaś grubość 43,9 mm (warstwa cierna 28 mm).
Ostatnią nową pozycją w gamie tarcz hamulcowych PRO+ marki Textar są referencje (nr 92120505 – m.in. 1K0615301AA, 1K0615301D i 561615301) do Volkswagena Golfa VII w nadwoziu kombi (BA5 i BV5). Niezmiennie jest to najczęściej wybierany nowy model VW zarówno w Polsce, jak i w Europie. Para tarcz o średnicy 312 mm i grubości 50 mm (warstwa cierna 25 mm) przeznaczona jest na przednią oś samochodów napędzanych silnikiem 1.8 TSI 4Motion (produkowanych od 07.2017). Referencja ta pasuje również do wybranych modeli Audi, SEAT-a i Skody.
Przy wątpliwościach dotyczących doboru referencji Textar do konkretnego modelu samochodu, można skorzystać z katalogu TecDoc lub multimedialnej aplikacji BrakeBook.
Redakcja nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy, które są wyłącznie prywatną opinią ich autorów. Jeśli uważasz, że któryś z kometarzy jest obraźliwy, zgłoś to pod adres redakcja@motofocus.pl.
paweł, 16 października 2018, 11:08 2 -3
Mogą być. Chociaż jak mam być szczery to delphi są dla mnie zdecydowanie lepsze, lepiej cenowo wychodzą.
Odpowiedz
bus serwis, 16 października 2018, 21:27 6 -2
A ja jak mam być szczery to uważam że Delphi to taki sam chinczyk jak np SKV, gdzie cena SKV jest często o 1/3 niższa niż delphi a produkt dosłownie ten sam.
Odpowiedz
paweł, 23 października 2018, 14:13 1 -1
A próbowałeś chociaż?? Bo mi się własnie wydaje że nie. Jakość OE, części są solidnie testowane. Jeśli chodzi o kwestie ceny to też dobrze sobie przyrównaj, bo ta ⅓ to chyba z matematyką wiele wspólnego nie ma ;)
Odpowiedz
mr x & mr y, 17 października 2018, 11:37 2 -1
Paweł nie porównuj mercedesa do vw.
Odpowiedz
Tomasz, 22 października 2018, 0:21 0 0
Textar jest obecnie chyba jedyną topową firmą która wprowadza na rynek tarcze bez wysokiego nawęglania (HC). Dopiero Pro+ załatwia sprawę ale niestety to tylko stosunkowo niewiele referencji. TRW Brembo czy ATE są od dawna daleko z przodu. Jeśli widzę że numer referencji tarczy kończy się na 3 to nawet klientowi tego nie proponuję, chyba że na tył.
Odpowiedz