Dział Automotive Aftermarket w Schaeffler oferuje ten produkt, razem ze ślizgiem prowadzącym, w zestawie naprawczym LuK RepSet CVT. Wśród produktów marki LuK dla skrzyń biegów CVT znajdują się także tłumiki drgań oraz dwumasowe koła zamachowe.
W nowoczesnych przekładniach bezstopniowych łańcuch CVT przenosi moment obrotowy z jednego koła stożkowego na drugie. Dzięki swojej modułowej konstrukcji łańcuchy CVT od Schaeffler sprawdzają się dla pełnego zakresu momentu obrotowego, zarówno w małych samochodach, jak i w tych średniej wielkości. Jako rozwiązanie naprawcze, w którego skład wchodzi ślizg prowadzący, jest już dostępny dla rynku motoryzacyjnych części zamiennych.
Obecnie zestawy naprawcze LuK RepSet CVT są dostępne dla tzw. skrzyń biegów Multitronic Grupy Volkswagen (VW). W pełni automatyczne skrzynie biegów CVT stosowane są m.in. w pojazdach marek Audi i Seat z Grupy VW. Zaletą takich skrzyń jest zmienna adaptacja przeniesienia momentu obrotowego bez spadków siły napędowej, co zapewnia optymalną pracę silnika. Schaeffler planuje poszerzenie oferty o nowe zestawy dla najważniejszych producentów wykorzystujących technologię CVT – jak np. Nissan i Subaru.
Schaeffler cały czas pracuje nad rozwojem technologii CVT. W 2016 roku firma otrzymała nagrodę AutomotiveINNOVATIONS za opracowanie technologii napędów hybrydowych typu plug-in dla skrzyń biegów CVT. Nagroda została przyznana przez Center of Automotive Management (CAM) i PricewaterhouseCoopers (PwC), którzy regularnie nagradzają najbardziej innowacyjnych producentów samochodów i dostawców roku.
– Eksperci szacują, że za pięć lat, 30 procent wszystkich automatycznych skrzyń biegów w samochodach osobowych będzie przekładaniami bezstopniowymi. Coraz więcej producentów samochodów wybiera łańcuchy do skrzyń biegów typu CVT od Schaeffler – tłumaczy Rouven Daniel, kierownik działu Transmission Systems Program w Schaeffler Automotive Aftermarket. – W porównaniu do tradycyjnych rozwiązań, są one w stanie przenieść więcej mocy i zapewnić większą efektywność. Dzięki swojej marce LuK, Schaeffler ma przewagę na rynku jeśli chodzi o produkcję wytrzymałych łańcuchów do skrzyń biegów typu CVT. Historia naszego sukcesu rozpoczęła się w 1999 roku i obecnie jest kontynuowana na niezależnym rynku części zamiennych.
Katalog online Schaeffler dla motoryzacyjnego rynku części zamiennych dostępny jest pod adresem www.repxpert.pl i dostarcza więcej informacji na temat najnowszego zestawu naprawczego.
Redakcja nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy, które są wyłącznie prywatną opinią ich autorów. Jeśli uważasz, że któryś z kometarzy jest obraźliwy, zgłoś to pod adres redakcja@motofocus.pl.
kostek, 7 czerwca 2018, 14:28 0 0
najbardziej zawodna skrzynia w audi. Nissan i Subaru jeżdżą na niej bez problemu a Audi... no i ganiecie silnika na D podczas manewrow parkingowych - bezcenne.
Odpowiedz