Do oferty Inter Cars dołączyły produkty marki Meyle. Firma znajduje się w grupie preferowanych dostawców części dla członków ATR.
Firma Meyle AG oferuje ponad 23.000 części zamiennych do samochodów z różnych grup produktowych, np. układu zawieszenia i kierowniczego, napędu, części gumowo-metalowych, itp. W obecnej chwili w ofercie Inter Cars znajduje się ok. 4 000 referencji zawieszenia, układu kierowniczego, łożysk koła oraz przegubów napędowych.
Inauguracja wprowadzenia do oferty Inter Cars produktów Meyle i Meyle HD zbiegła się w czasie z otwarciem Europejskiego Centrum Logistycznego w Zakroczymiu, dzięki czemu już wkrótce produkty Meyle będą dostępne we wszystkich filiach Inter Cars w Polsce i za granicą. Wszystkie produkty Meyle objęte są 2-letnią, a produkty Meyle HD 4-letnią gwarancją.
Redakcja nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy, które są wyłącznie prywatną opinią ich autorów. Jeśli uważasz, że któryś z kometarzy jest obraźliwy, zgłoś to pod adres redakcja@motofocus.pl.
Meyle, 19 czerwca 2017, 16:59 14 -6
Teraz odszczekaja to co mówili na temat jakości meyle jak był tylko w ap
Odpowiedz
Rafał, 19 czerwca 2017, 17:29 9 -4
Dokładnie
Odpowiedz
Profi, 19 czerwca 2017, 19:47 11 -10
A ja myślę że to tylko po to żeby skopac AP. Do tej pory bralem od AP i jak na razie to do cen sie nikt w IC chyba nie przyłożył
Odpowiedz
mnalli, 19 czerwca 2017, 22:09 10 -6
Mają czas...dopiero weszli w to!!!! zaczekaj !
Odpowiedz
Trochę prawdy, 20 czerwca 2017, 20:45 12 -12
IC ma dobrą dostępność części i to trochę takich, których nie mają inni i za to duży plus ale ludzie tam kupujący rotujące referencje są głupi bo to najdroźsza firma, która robi z wami co chce. Umowę sobie jeszcze z nimi podpiszcie:) Albo rabat 50% ok ale od detalu np. 1000zł, czyli 500zl a inni mają to po 600 w detalu- rabat i jest 400zł To jaby 100zł. Do tego IC gdy porównuje ceny to porównuje swoje netto do innych brutto.
Odpowiedz
Anonim, 23 czerwca 2017, 20:38 3 0
zajeżdżasz mi mocno konkurencją Inter Cars. Po co się wypowiadasz.
Wszyscy dobrze wiemy, że w koszyku zamówień i tak wychodzi jeden kij gdzie kupujesz, no chyba że liczysz każdy grosz to zawsze znajdziesz gdzieś, coś taniej. Tak samo jak między nami - mechanikami. Jeden zrobi serwis hamulcowy za 60 zł, drugi za 200. Każdy w ten sposób ma klientów i żyje.
Odpowiedz
Bartek, 24 czerwca 2017, 11:46 1 0
To podaj przykład. IC ma wysokie ceny detalu, ale przecież to bardzo dobrze dla nas, bo klient sprawdzi w necie i widzi że taniej mu sprzedasz.
A co do porównania to nie wiem jakie masz rabaty ale np. indeks 3160500003/HD jest detal w IC 592zł i w AP detal też 592zł więc twoja teoria jest błędna co więcej hurtu nie piszę ale mam dokładnie hurt niższy w IC o 55zł brutto więc kolejna twoja teoria pada. Wziąłem indeks popularny i rotujący. Więcej nie chce mi się wypisywać, ALE nie masz racji co do wyższych detali w IC i wyższych hurtowych w IC. Pozdrawiam
Odpowiedz
Anonim, 23 czerwca 2017, 14:07 5 -3
Wizerunkowo to tak trochę nie za halo dla AP. Taka napinka i para w to jak to się firma rozwija jak rosną obroty i w ogóle, a tu nawet swojej flagowej marki nie potrafią obronić. To jak to jest z tym AP?
Odpowiedz
topline, 24 czerwca 2017, 0:53 13 -3
Anonim, to całkiem przewidywalna sytuacja. Meyle to wieloasortymentowa marka, mająca bardzo dużą ilość referencji, dobre zatowarowanie w nią to poważna i kosztowna impreza, wymagająca dużego magazynu. AP miał ją praktycznie na wyłączność i wykorzystywał tą sytuację, podkręcając nieco marże, ale odwdzięczał się traktując Meyle jako markę wiodącą. Stopniowo jednak zaczęli wprowadzać inne marki, co doprowadziło do wewnętrznej konkurencji i wzrosty Meyle były mniejsze, niż oczekiwane. W tym samym czasie na scenę wkracza Inter Cars z ILS w Zakroczymiu, czyli wręcz nieograniczoną powierzchnią magazynową pod zatowarowanie, kapitałem, ogromną siecią dystrybucji itd. Meyle nie mogło nie skorzystać z takiej oferty, mimo świadomości, że dla IC będą marką uzupełniającą. Cars zapewne towarował się na preferencyjnych warunkach, więc dadzą niższe ceny niż AP, choć zapewne bez szaleństw, żeby nie przytłumić sprzedaży innych własnych linii. AP stopniowo skoryguje ceny i wszystko zacznie się stabilizować. W ostatecznym rozrachunku najwięcej zyska Meyle, które wpompuje w rynek o wiele więcej towaru, oraz klienci, bo będzie trochę taniej i lepsza dostępność. AP będzie stratne o część obrotów i marże a IC będzie miało po prostu kolejną z bardzo wielu marek w ofercie
Odpowiedz
stan67, 26 czerwca 2017, 15:18 2 0
pozostaje tylko pytanie, co dalej bedzie z tą marką w AP. Dawała im pewnie marżę, sprzedawali to tez do sklepów a teraz wszystko weźmie w łeb. Jedynym marżowym produktem zostanie im maxgir
Odpowiedz
topline, 26 czerwca 2017, 22:12 5 0
W dłuższej perspektywie Meyle aż tak wiele nie zyska. Współpracując z AP na wyłączność, mieli dystrybutora, dla którego byli wiodącą linią. Po rozpoczęciu współpracy z IC owszem, zatowarowali wielkiego dystrybutora, ale będą dla niego tylko jedną z wielu marek i nie mają co liczyć na specjalne traktowanie. Jednocześnie AP z całą pewnością zdejmie Meyle z piedestału i zacznie stopniowo zastępować innymi brandami, żeby zapewnić sobie dywersyfikację i co za tym idzie odporność na podobne sytuacje.
Odpowiedz
Slep55, 27 czerwca 2017, 13:43 1 0
Pewnie tak ale na innych brandach za dużej marży nie wygenerują.
A przy rozwijaniu sieci filii marża jest im potrzebna tak samo jak obrót
Odpowiedz
Anonim, 28 czerwca 2017, 6:51 0 0
Masz rację, ale skąd miejsce na magazynie na rozszerzenie oferty?
Odpowiedz
Slep55, 28 czerwca 2017, 12:23 2 0
Kolejne magazyny ;)
Odpowiedz
Bleff, 30 czerwca 2017, 9:32 0 0
No już się przecież "odgrywają" wprowadzając chociażby do oferty TRW. Dodatkowo gdzieś muszą odbudować marżę i nie wiem czy zauważyliście ale już drożeje MAX GEAR...
Odpowiedz
slawho_444, 1 lipca 2017, 14:36 0 0
przepraszam, ale TRW do AP weszło wczesniej niż MEYLE do Inter Carsu
Odpowiedz
Edek41, 2 lipca 2017, 11:45 0 0
A ja mam caly czas najlepiej w AP, poza tym Cars nie ma tak szeroko jak AP....
Odpowiedz