Z początkiem lipca na rynku pojawi się marka AUTOPSTENHOJ. Zmienia się nie tylko nazwa – znany producent podnośników ogłosił na konferencji organizowanej przez polskiego dystrybutora, firmę Elwico, nową strategię działania, która traktuje cały świat jako jeden rynek. Ma to zapewnić korzyści dla wszystkich klientów. W ofercie marki będą też ścieżki diagnostyczne.
Plany AUTOPSTENHOJ
Podczas konferencji zorganizowanej przez firmę Elwico, przedstawiciela Autop w Polsce od 15 lat, dowiedzieliśmy się więcej na temat planów producenta podnośników. Ambitne plany mają na celu uczynienie produktów AUTOPSTENHOJ pierwszym wyborem dla klientów tej firmy, podczas poszukiwań technologii podnoszenia do warsztatu.
Producent liczy, że w osiągnięciu celu pomoże mu blisko 100-letnie doświadczenie i ciągły rozwój produktów przez zespół projektantów i inżynierów. Same produkty, ich najwyższa jakość, jaką deklaruje AUTOPSTENHOJ, mają zapewniać maksymalny wzrost z inwestycji. Dużą rolę w nowej strategii firmy w Polsce ma też nowa strategia biznesowa Elwico, która zakłada dynamiczny rozwój poprzez uwalnianie potencjału partnerów biznesowych. Nie bez znaczenia jest fakt, że podobnie jak Stenhøj, Elwico jest rodzinnym przedsiębiorstwem.
Ścieżki diagnostyczne AUTOPSTENHOJ
Ścieżki diagnostyczne będą wdrażane w ramach strategii „Jednej Marki” i oferowane na całym świecie. Pod marką AUTOPSTENHOJ będzie dostępna szeroka gama ścieżek diagnostycznych produkowanych i dystrybuowanych w obrębie grupy od 1993 roku.
Oferowane produkty obejmą szerokie portfolio produktów, od stanowisk płytowych do sprawdzania hamulców, przez rolki hamulcowe, po kompletne ścieżki diagnostyczne. Nie zabraknie też akcesoriów i oprogramowania do ścieżek diagnostycznych.
Relacje z klientami
– „Relacja z klientem nie kończy się na etapie zrozumienia wymagań dotyczących zakupu. W rzeczywistości jest ona nie tylko kontynuowana, ale wciąż rośnie, razem z produktami użytkowanymi przez ponad 30 lat. A to czas na bardzo długą, dobrą relację z klientem” – przekonuje Dyrektor Sprzedaży firmy.
AUTOPSTENHOJ kontynuuje produkcję części zamiennych do podnośników starszej generacji. Tym sposobem udowadnia perspektywy współpracy z klientami w przyszłości, pokazując swoje zaangażowanie w docenianie obecnych klientów.
O firmach
Elwico Serwis Henryk Wieciński to firma, która od 1980 roku jest dostawcą usług dla warsztatów samochodowych. Od 1993 roku współpracuje z producentami wyposażenia warsztatów, a od 2001 roku jest jedynym Autoryzowanym Przedstawicielem marki Autop.
Firma Autop została założona w 1949 roku. Jest niemieckim producentem podnośników podpodłogowych z napędem elektrohydraulicznym w Heilbronn. W 1996 roku Autop stała się spółką należącą w całości do grupy Stenhøj.
Firma Stenhøj jest duńskim producentem podnośników naposadzkowych, istniejącym od 1917 roku. Rodzinne przedsiębiorstwo zatrudnia 600 osób, a jego wartościami jest dotrzymywanie obietnic, lojalność, jakość premium i współpraca jako partnerzy.
Komentarze