FORVIA wprowadza Kodeks Dobrej Komunikacji, innowacyjne narzędzie mające na celu poprawę dialogu i współpracy w środowisku zawodowym. Kodeks powstał w odpowiedzi na dynamiczne zmiany na rynku pracy i rosnące oczekiwania pracowników wobec pracodawców.
“Kodeks Dobrej Komunikacji”
– Naszym celem było stworzenie dokumentu, który nie tylko wyznacza standardy, ale także
inspiruje do świadomej i przejrzystej komunikacji. Dzięki temu Kodeksowi pokazujemy, że
FORVIA to miejsce, gdzie każdy głos ma znaczenie, a współpraca opiera się na wzajemnym
szacunku i zrozumieniu – mówi Agata Matyj, Acting Country Communication Manager w
FORVIA
Kodeks Dobrej Komunikacji został opracowany we współpracy z ekspertami Diversity Hub i zawiera praktyczne wskazówki i najlepsze praktyki w zakresie komunikacji. Dokument obejmuje takie obszary jak:
- Skuteczna i pełna szacunku komunikacja
- Konstruktywna informacja zwrotna
- Techniki rozwiązywania konfliktów
- Stosowanie języka inkluzywnego
– Cieszymy się, że firmy takie jak FORVIA podejmują inicjatywy, które realnie wpływają na
kulturę organizacyjną. Kodeks Dobrej Komunikacji to doskonały przykład, jak można łączyć
teorię z praktyką, tworząc rozwiązania wspierające pracowników na co dzień – podkreśla Barbara Wawrzynek, Diversity Hub Head of External Communications, Wellbeing & Culture Expert.
FORVIA, wdrażając Kodeks, ma zamiar budować kulturę organizacyjną opartą na równości i szacunku, a także chce wyznaczyć nowe standardy dla całego sektora motoryzacyjnego. To, według firmy, ważny krok w kierunku tworzenia środowiska pracy, w którym każdy czuje się doceniony i ma możliwość swobodnego wyrażania swoich myśli.
Komentarze