Sieć warsztatowa Q Service Castrol uruchomiła nową kampanię reklamową. W głównych rolach występuje duet znanych aktorów, Łukasz Simlat i Janusz Chabior, nowi ambasadorzy marki. Można ich zobaczyć w serii spotów nawiązujących do klasyków kina. Filmy będą zachęcać do skorzystania z usług serwisów należących do sieci przez najbliższe dwa lata.
– Nasza kampania to zupełna nowość na rynku niezależnych warsztatów samochodowych. Zależało nam, by w kreatywny sposób przedstawić profity, które kierowcy otrzymują w związku z wyborem serwisów Q Service Castrol. Rezultat z dwójką rozpoznawalnych, znakomitych aktorów, zapowiada się świetnie. Spodziewamy się milionowych zasięgów kampanii w social mediach, YouTube i na innych platformach. Cieszę się, że możemy dostarczyć naszym warsztatom taką wartość – mówi Marta Ciesielska, Zastępca Dyrektora Działu Sieci Serwisowych.
Kampania to długofalowe działanie podzielone na etapy. Emisja spotów zaplanowana jest na 2024 i 2025 rok. Każdy to inna historia. Sieć Q Service Castrol liczy dziś już ponad 600 warsztatów.
Pierwsze filmy, stworzone w ramach kampanii można obejrzeć poniżej:
Redakcja nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy, które są wyłącznie prywatną opinią ich autorów. Jeśli uważasz, że któryś z kometarzy jest obraźliwy, zgłoś to pod adres redakcja@motofocus.pl.
Duduś, 2 lipca 2024, 22:46 1 0
Super! Inter Cars robi chyba najlepszy marketing sieciowy na rynku. Najpierw siatkarze, motosport, teraz aktorzy. Do tego ciekawy profil facebookowy. Są mocni
Odpowiedz
Anonim, 3 lipca 2024, 9:03 0 0
natalia siwiec w profi lepsza ich filmiki tez lepsze
Odpowiedz
Duduś, 3 lipca 2024, 12:03 1 0
Profi miało jakiś czas temu też satyryków zaangażowanych w kampanie. Fajna akcja.
Odpowiedz
Anonim, 3 lipca 2024, 13:29 1 0
wszyscy od nich kopiują bo są najlepsi na rynku
Odpowiedz