ZF [pro]Points, należący do tej pory do ZF Aftermarket, będzie kontynuowany w nowej odsłonie jako program lojalnościowy proPoints. Projekt ten to owoc współpracy czterech partnerów – firm HELLA, NGK SPARK PLUG, ZF i VARTA. Nowy program umożliwi zbieranie punktów za zakupy produktów 9 marek produktowych i będzie w pełni zautomatyzowany, a katalog nagród znacznie wzbogacony. Program działa już na rynku niemieckim i austriackim, a od października 2022 r. dostępny jest również w Polsce.
Nowy program proPoints skierowany jest do niezależnych warsztatów samochodowych, zaopatrujących się w produkty marek partnerskich programu: HELLA, HELLA Pagid, NGK, NTK, SACHS, LEMFÖRDER, TRW, ZF i VARTA. Zarejestrowani uczestnicy będą mieć możliwość zbierania punktów za zakup produktów z oferty partnerów u dystrybutorów biorących udział w programie.
Zbieranie punktów w programie proPoints będzie opierać się na prostych zasadach. Pierwszy krok to rejestracja warsztatu na stronie internetowej propoints.pl. W trakcie rejestracji uczestnik wybiera do 5 autoryzowanych dystrybutorów, u których zaopatruje się w produkty marek partnerskich programu. Punkty za zakupy dokonane u wskazanych dystrybutorów będą przeliczane i aktualizowane automatycznie. Proporcjonalnie do wartości zakupów, będzie to 25 punktów za każde 500 złotych obrotu netto. Warto również zaznaczyć, że w ramach rozwoju programu proPoints partnerzy planują liczne promocje oraz stałe rozszerzanie oferty nagród o nowe pozycje.
Szczegóły programu proPoints
Uczestnicy programu za pośrednictwem portalu internetowego mogą w prosty sposób wymienić zebrane punkty na nagrody. Szeroka gama produktów przygotowanych specjalnie dla warsztatów umożliwi każdemu z zarejestrowanych wybór nagród z szerokiej puli, w tym m.in.: sprzęt AGD, produkty wyposażenia warsztatowego, sprzęty biurowe, elektronika, zabawki, elementy dekoracyjne i wyposażenia wnętrz, nagrody specjalne od partnerów oraz materiały reklamowe, a także bogaty wybór dedykowanych voucherów. Uczestnicy programu w dowolnym momencie będą mogli sprawdzić stan i termin ważności zebranych punktów, a także wybrać najkorzystniejsze nagrody.
– Cieszymy się, że dzięki współpracy możemy zaoferować partnerom warsztatowym jeszcze atrakcyjniejszy program lojalnościowy. W ramach rozwoju programu, w przyszłości chcielibyśmy przedstawić także szeroki wybór wsparcia bezpośredniego dla warsztatów w formie szkoleń, profesjonalnej odzieży roboczej i akcesoriów niezbędnych w codziennej pracy mechanika – wyjaśniają partnerzy HELLA, NGK SPARK PLUG, ZF i VARTA.
Więcej informacji na temat nowego programu lojalnościowego można znaleźć na stronie internetowej proPoints www.proPoints.pl. Tam też można dołączyć do grona uczestników programu.
Redakcja nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy, które są wyłącznie prywatną opinią ich autorów. Jeśli uważasz, że któryś z kometarzy jest obraźliwy, zgłoś to pod adres redakcja@motofocus.pl.
Wnikliwy Czytelnik, 6 października 2022, 9:44 2 0
Ot sposób na ominięcie działów marketingu dystrybutorów i przykręcenia im kurka z kasą. Ciekawy ruch, ciekawe mogą być efekty :)
Odpowiedz
Kszak, 7 października 2022, 15:28 0 0
A na końcu płaci klient.
Odpowiedz