Diagnostyka pojazdów zabezpieczonych przed dostępem stawia przed warsztatami nowe wyzwania. Z pomocą przychodzi nowa funkcja w programie ESI[tronic] 2.0 – Secure Diagnostic Access (SDA). Jest to centralna, zintegrowana i ustandaryzowana funkcja, która zapewnia szybki i łatwy dostęp do zabezpieczonych danych pojazdu za pośrednictwem ESI[tronic] 2.0 Online. Umożliwia ona warsztatom wykonywanie kompleksowych prac diagnostycznych w pojazdach wyposażonych w elektroniczne systemy z zabezpieczonym dostępem. Rozwiązanie jest stale rozszerzane o kolejne marki samochodów.
Wraz z SDA firma Bosch oferuje proste, centralne rozwiązanie, które pozwala zaoszczędzić czas i pieniądze – oraz sprawić, że warsztat będzie bardziej wydajny i konkurencyjny.
SDA zapewnia dostęp do pojazdów VW, Audi, SEAT i Škoda, a także do marek z grupy Fiat Chrysler Automobiles (FCA) – od wersji ESI[tronic] 2022/1. Zakres pokrycia marek przez SDA będzie stale rozszerzany. W tym celu Bosch jest w bliskim kontakcie z poszczególnymi producentami pojazdów, aby na czas wprowadzać fabryczne rozwiązania do SDA, oferując w ten sposób warsztatom najlepsze możliwe pokrycie samochodów.
Korzyści użytkownika ESI[tronic]:
- Proste rozwiązanie
- Korzyśc ekonomiczna
- Oszczędność czasu
- Przewaga konkurencyjna
Identyfikator Bosch (Bosch ID) zapewnia łatwy dostęp do zabezpieczonych zawartości diagnostycznych
Warsztaty nie muszą wchodzić na różne portale producentów, rejestrować się, logować i pilnować różnych metod płatności. Autoryzowani za pomocą Bosch ID użytkownicy ESI[tronic] uzyskują centralny i zintegrowany dostęp do chronionych treści diagnostycznych pomimo indywidualnych rozwiązań zabezpieczających różnych producentów pojazdów. Aby otrzymać swój osobisty identyfikator Bosch – Bosch ID, pracownicy warsztatu muszą się tylko raz zarejestrować.
Koszty korzystania z chronionych danych diagnostycznych są już uwzględnione w opłatach licencyjnych za Diagnozę Sterowników (SD).
Warunkiem korzystania z Bosch Secure Diagnostic Access jest posiadanie oprogramowania ESI[tronic] 2.0 Online, ważna licencja na Diagnozę Sterowników (SD) oraz stabilne połączenie internetowe. Ponadto wymagany jest tester diagnostyczny aktualnej generacji Bosch KTS – np. KTS 560, KTS 590, KTS 350 lub KTS 250.
Warto pamiętać:
- SDA się warsztatom naDA
- z SDA każdy Warsztat egzamin z napraw ZDA
- SDA każdemu się przyda
Dowiedz się, jak SDA umożliwia wykonywanie kompleksowych prac diagnostycznych, pozwalając warsztatom zaoszczędzić czas i pieniądze w ponższym filmie lub na stronie SDA Helpcenter: Robert Bosch GmbH (esitronic.de)
Komentarze