AXONE NEMO 2 jest następcą słynnego w świecie diagnostyki tabletu diagnostycznego TEXA AXONE NEMO 1. generacji. Nowa wersja ma być szybsza i bardziej wszechstronna oraz posiada wielomarkowe oprogramowanie.
AXONE NEMO 2 jest dostępny dla środowisk CAR, TRUCK, OFF-HIGHWAY, BIKE i MARINE. Został wyposażony w 12-calowy pojemnościowy ekran o rozdzielczości 2160×1440, chroniony szkłem Gorilla Glass, co zapewnia optymalną widoczność, nawet przy pełnej ekspozycji na słońce. System operacyjny Windows 10 Enterprise jest obsługiwany przez procesor Intel® Pentium Quad Core N5000 z 8 GB pamięcią RAM DDR4 i pamięcią masową SSD 250 GB PCle.
Łączność zapewnia zaawansowany dwukanałowy system Wi-Fi i moduł Bluetooth® 4.2. Kolejną cechą charakterystyczną jest obecność dwóch aparatów, jednego z przodu o rozdzielczości 5 megapikseli oraz aparatu z tyłu o rozdzielczości 5 megapikseli z lampą błyskową/latarką i autofocusem, przydatnych w tworzeniu szczegółowych raportów dla klientów lub przesyłania zdjęć technicznych do zespołu pomocy technicznej.
Obudowa zewnętrzna AXONE NEMO 2 wykonana jest z magnezu – materiału, który zapewnia większą wytrzymałość i lekkość, gwarantując jednocześnie optymalny poziom odprowadzania ciepła. Urządzenie to spełnia także rygorystyczne wymagania wojskowego standardu normy MIL-STD 810G (test upuszczenia tranzytowego), który potwierdza, że przyrząd jest odporny na wstrząsy i upadki.
AXONE NEMO 2 i oprogramowanie IDC5
IDC5 jest centrum zarządzania AXONE NEMO 2. Jest to oprogramowanie wielośrodowiskowe, które wyróżnia się szybkością w komunikacji z elektronicznymi sterownikami pojazdów i wykonywaniu niezbędnych operacji, przy wsparciu bardzo grafiki.
Oprogramowanie TEXA zapewnia szereg funkcji i kart technicznych, które wykraczają poza tradycyjne obszary diagnostyki. Mówimy na przykład o automatycznym skanowaniu systemów TGS3s, Kartach Technicznych, Danych Technicznych, Kartach DASHBOARD, PASS-THRU, Interaktywnych Schematach Elektrycznych itd.
Diagnostyka uwierzytelniona FCA
Wśród dostępnych funkcji warta podkreślenia jest możliwości przeprowadzenia diagnostyki uwierzytelnionej pojazdów z Grupy FCA. Subskrybując nową usługę TEXA Security Access, za pomocą AXONE NEMO 2 można wykonywać diagnostykę pojazdów wyposażonych w moduł zabezpieczający SGW (Secure Gateway) w sposób legalny, bezpieczny i nieograniczony. SGW jest modułem ochronnym, montowanym w pojazdach najnowszej generacji, który przechwytuje wszelkie próby połączenia z jednostkami sterującymi zamontowanymi w pojeździe. Dzięki AXONE Nemo 2, który automatycznie zarządza całym procesem uwierzytelniania na serwerach grupy FCA, mechanik może bezpiecznie odblokować wybrany sterownik pojazdu. Przebieg diagnostyki nie będzie wymagał każdorazowego logowania się do oficjalnego portalu Technical Information w celu wykupu dostępu w trakcie każdej operacji, ale będzie podobny do dobrze znanych procedur diagnozowania dowolnego innego pojazdu dostępnego w oprogramowaniu IDC5.
AXONE NEMO 2 może być używany w połączeniu z Navigator NANO S, Navigator TXTs i Navigator TXB Evolution, zapewniając pełne pokrycie diagnostyczne. W zależności od rzeczywistych potrzeb operacyjnych mechanika, do wyboru jest 5 środowisk diagnostycznych: CAR, TRUCK, OFF-HIGHWAY, BIKE i MARINE. AXONE NEMO 2 można dodatkowo udoskonalić dzięki szerokiej gamie dedykowanych usług, takich jak TEXPACK, TEX@INFO, TEXA SECURITY ACCESS, TEXA APP.
AXONE NEMO 2 to urządzenie wyświetlające, współpracujące ze wszystkimi najnowszymi urządzeniami TEXA: RCCS 2 (kalibracja ADAS), AIR2 SAN (dezynfekcja pojazdów i miejsc pracy), TwinProbe i UNIProbe (pomiary elektryczne), TPS KEY (monitorowanie TPMS), LASER EXAMINER (zużycie tarcz hamulcowych i wysokości bieżnika), GASBOX i OPABOX (analiza emisji spalin), eLight (regulacja reflektorów).
Komentarze