Zajmująca się dystrybucją części zamiennych firma HART opublikowała komunikat o dołączeniu do struktury grupy zakupowej Groupauto Polska. To nie pierwsza przygoda dystrybutora z tego typu organizacją.
HART rozpoczął współpracę z Groupauto Polska 30 czerwca 2022 r.
– Cieszymy się, że staliśmy się członkiem tak prężnie rozwijającej się grupy zakupowej i mamy nadzieję na długotrwałą i owocną współpracę. – czytamy na stronie internetowej dystrybutora.
Groupauto to powstała w 1999 roku platforma wspólnych zakupów i strategii marketingowej, która aktualnie, oprócz HARTa, zrzesza dwanaście innych przedsiębiorstw z branży automotive. Jednocześnie Groupauto rozwija swoje sieci serwisów: Eurowarsztat (obecnie w Polsce jest ich 200) oraz specjalizującego się w naprawie pojazdów ciężarowych Top Truck.
HART jest dystrybutorem części istniejącym od 1990 r., deklarującym roczne obroty na poziomie 150 mln euro. Firma posiada w Polsce dwa centra dystrybucyjne i 26 spółek zależnych w Polsce, w Czechach i na Słowacji. Zatrudnia ok. 700 pracowników.
Firma HART była już członkiem grupy zakupowej w przeszłości. W 2019 r. dystrybutor ogłosił dołączenie do grupy NEXUS (więcej na ten temat tutaj). Współpraca potrwała jednak tylko nieco ponad rok.
Redakcja nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy, które są wyłącznie prywatną opinią ich autorów. Jeśli uważasz, że któryś z kometarzy jest obraźliwy, zgłoś to pod adres redakcja@motofocus.pl.
Anonim, 19 lipca 2022, 10:01 1 -9
To Hart jeszcze istnieje????
Odpowiedz
hanna, 19 lipca 2022, 15:52 0 0
tak, przeszedł pod nadzór GAŁ Polska
Odpowiedz
Anonim, 19 lipca 2022, 16:41 4 0
To może teraz będzie towar we filiach
Odpowiedz
Moto, 19 lipca 2022, 10:13 0 0
GPC nie zwalnia tempo dalszego rozwoju w Europie. Za chwilę dowiemy się który Polski dystrybutor dołączy się do LKQ.
1 i 2 miejsce to Amerykańskie firmy a 3 to raczej IC i tak zostanie na jakiś czas.
Odpowiedz
zapatrzony, 25 lipca 2022, 11:26 0 0
Zgodzę się z tobą odnośnie GPC/ Alliance Automotive, że "inwestują", ale za granicą gdzie są w stanie zarządzać spółkami zależnymi. W Polsce na dzień dzisiejszy to tylko zbierają bonusy od dostawców za to co jeszcze kupuje Gau Polska. Bez przejęcia spółek zależnych GPC nic nie zrobi wielkiego na naszym rynku.
Odpowiedz
Moto, 28 lipca 2022, 8:55 0 0
To oczywiste że bez przejęcia spółek nic wielkiego nie zrobią GPC i LKQ w PL Tak samo Polscy dystrybutorzy wiele nie zrobią np. w UK czy w Niemczech. Wrócimy do tematu za kilka lat.
Odpowiedz
Zapatrzony, 18 września 2022, 10:08 0 0
A który z właścicieli sprzeda swoją firmę, jak w większości są to rodzinne firmy w której jest więcej niż jeden właściciel... Za kilka lat to będzie już po ptakach... Jak tego nie zacznie teraz robić to straci tylko czas.
Odpowiedz
Mario, 20 lipca 2022, 5:30 5 -2
Ciekawe jak długo z Hartem wytrzymają. Pewnie do pierwszego "ja wiem lepiej " ?
Odpowiedz
Adam Te., 27 lipca 2022, 19:00 2 0
Najpierw NEXUS teraz Groupauto ?! Hart się miota ! chyba nie wie co ze sobą zrobić . Chyba najwyższy czas na sprzedaż :)
Odpowiedz
Inwestor, 28 lipca 2022, 11:37 0 0
To ile dajesz za firmę Hart?
Odpowiedz
Bieniek, 28 lipca 2022, 15:47 4 0
problem bo nikt nie kupić ani Harta ani profila
Odpowiedz