W dzisiejszej pigułce wiedzy ekspert Schaeffler zaprezentuje, w jaki sposób poprawnie zmienić koło zamachowe w silnikach 1.6 dCI występujących w samochodach Renault oraz Mercedes-Benz. Kluczowe jest poprawne ustawienie elementu oraz kolejność dokręcania śrub. Odpowiedni montaż gwarantuje brak problemów z uruchomieniem silnika. Więcej informacji znajdziecie na poniższym nagraniu.
Więcej informacji technicznych można znaleźć na portalu technicznym REPXPERT.
Redakcja nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy, które są wyłącznie prywatną opinią ich autorów. Jeśli uważasz, że któryś z kometarzy jest obraźliwy, zgłoś to pod adres redakcja@motofocus.pl.
Greg, 12 września 2024, 21:08 1 -1
Pytanie do eksperta czemu mam dokręcać po kolei a nie po przekątnej?
Mnie uczyli trochę innej szkoły ... ale z chęcią dowiem się czemu mam zmienić sposób do tych samochodów/silników
Odpowiedz
Anonim, 22 września 2024, 12:50 0 -1
czy to jest nieudana reklama luka repecpert czy fryzjera?
śmieszne to
Odpowiedz
Anonim, 24 września 2024, 9:54 0 -2
cały luk jest śmieszny
Odpowiedz
Kierniak, 24 września 2024, 18:06 0 0
Kuk się skończył już kilka lat temu. Teraz jakość podła, marża jeszcze gorsza. Można żyć beż nich i nic na tym nie stracisz
Odpowiedz
Greg, 5 grudnia 2024, 21:11 0 0
Nadal od 12 września nie otrzymałem odpowiedzi na pytanie które zadałem, i czemu wrzucacie ten sam artykuł w kolejnej "gazetce" tylko w grudniu ... nie macie nowych artykułów czy tematów Wam brakuje i wypełniacie strony?
Odpowiedz