W czerwcu 2019 roku Schaeffler rozszerzył ofertę produktową marki FAG o produkty układu kierowniczego, zawieszenia i przeniesienia napędu. Wraz z dotychczasowym asortymentem łożysk stanowi to unikalną ofertę rozwiązań naprawczych do profesjonalnej naprawy samochodów.
Nowa oferta to prawie 6 tysięcy nowych referencji, m.in.: drążki kierownicze, końcówki drążków kierowniczych, stabilizatory, łączniki stabilizatorów, tuleje, wahacze, sworznie wahaczy, elementy mocowań amortyzatorów, półosie i przeguby.
Schaeffler znany jest z dostarczania gotowych rozwiązań naprawczych. Nie inaczej jest w przypadku nowego portfolio produktów FAG, które zawierają w opakowaniu akcesoria niezbędne do prawidłowego montażu części, takie jak śruby, czy nakrętki. Wszystko w jakości OE.
Obecni w każdym detalu
Nowości od FAG cechują się dbałością o każdy szczegół, mogą się pochwalić rozwiązaniami spotykanymi dość rzadko w branży automotive aftermarket. Do tego typu rozwiązań należy materiał TPU (charakterzujący się bardzo dobrą odpornością na warunki amosferyczne, dużą odpornością na pękanie i rozrywanie oraz wysoką elastycznością), który używany jest do produkcji osłon sworzni. Kolejnym rozwiązaniem poprawiającym żywotność części podwozia FAG jest płatkowe powlekanie cynkowe oraz azotowanie węglowe, dzięki czemu poszczególne elementy składowe części mają zwiększoną odporność na korozję i zużycie.
Jakość produktów obejmuje nie tylko materiały z których są one wykonane, ale również etap projektu i produkcję. Wszystkie oferowane produkty swoje życie zaczynają w centrum inżynieryjnym Schaeffler, gdzie tworzona jest ich dokumentacja techniczna, dostarczana następnie do fabryk produkcyjnych, które spełniają wymagania PPAP (VDA 6.1).
Marka FAG, to ponad 130 lat doświadczenia w projektowaniu i produkcji zarówno pojedynczych elementów, jak i zaawansowanych modułów podwozia dla producentów samochodów. Schaeffler prezentuje swoje zaangażowanie w rozwój przyszłościowych technologii podwozia opracowując innowacyjne i niepowtarzalne produkty, takie jak elektroniczny stabilizator, czy inteligentny moduł napędu.
Redakcja nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy, które są wyłącznie prywatną opinią ich autorów. Jeśli uważasz, że któryś z kometarzy jest obraźliwy, zgłoś to pod adres redakcja@motofocus.pl.
bolo, 16 stycznia 2020, 8:34 0 0
w czerwcu tego roku wprowadził.. kopia wcześniejszego artykułu?
Odpowiedz
Bolonia, 16 stycznia 2020, 14:13 0 0
Mamy dopiero styczeń, powrót do przeszłości?
Odpowiedz