Znamy już zwycięzców konkursu, którego sponsorem była firma HELLA.
Aby wziąć udział w konkursie trzeba było odpowiedzieć w maksymalnie 5 zdaniach na pytanie:
Jak Twoim zdaniem powinien wyglądać profesjonalny serwis układu klimatyzacji?
Lista zwycięzców:
Nagrodami w konkursie jest 5 zestawów parawan plażowy + głośnik bluetooth. Trafią one do pięciu autorów wiadomości, którzy udzielili najciekawszej odpowiedzi na pytanie. Decyzją konkursowego jury, nagrody trafią do następujących uczestników:
- Grzegorz Sadowski
- Kamil Kroczek
- Szymon Klepas
- Marta i Grzesiek Bogusz
- Natalia Kocowicz
Nagrody zostaną wysłane pocztą. Zwycięzcom gratulujemy.
Konkurs trwał od 9 do 15 maja 2019 r.
Zapoznaj się z regulaminem
Redakcja nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy, które są wyłącznie prywatną opinią ich autorów. Jeśli uważasz, że któryś z kometarzy jest obraźliwy, zgłoś to pod adres redakcja@motofocus.pl.
Leszek.P, 11 maja 2019, 7:10 0 0
Przyjeżdżasz na umówiony dzień i godzinę i od razu jesteś obsługiwany. Wiesz z góry ile zapłacisz za podstawowy serwis klimatyzacji. W ciągu godziny masz sprawdzony układ pod względem szczelności, uzupełniony czynnik i odgrzybioną klimatyzację, albo dostajesz kompletną informację o rodzaju i kosztach naprawy. Wszystko w miłej atmosferze z uśmiechem. W międzyczasie możesz posiedzieć w pokoju dla klientów przed Tv przy kawie :-) .
Odpowiedz
didie, 14 maja 2019, 5:46 0 0
Serwis powinien być automatyczny. Podjezdzasz, podłączasz, czekasz. Na koniec płacisz.
Odpowiedz
Aldi, 14 maja 2019, 9:31 0 0
Moim zdaniem pisząc z autopsji profesjonalny serwis klimatyzacji powinien wyglądać tak, że przyjeżdżając do serwisu powinni mnie lojalnie poinformować co i za ile będzie wymieniane oraz całkowity koszt usługi podany przed wykonaniem ww. usługi a nie po i wówczas cena nas bardzo zaskakuje! Ja ostatnio pojechałam uzupełnić czynnik chłodniczy orientując się w cenie przed powiedziano mi ... jakąś cenę- atrakcyjną ,później okazało się, że muszę kupić jakąś uszczelkę, pojechałam z innym kierowcą do sklepu bo auto było rozkręcone, jak wróciłam okazało się, że należy jakiś pasek wymienić ponownie jechałam do sklepu a cena wyszła wyższa niż ktoś inny oferował w podobnym warsztacie. Wyszłam jak Zabłocki na mydle.
pozdrawiam Aldona Wilczek
Odpowiedz
Paweł, 14 maja 2019, 13:19 1 0
Aldona,
Mechanik mógł polepić i nic dodatkowo nie wymienić. Następnym razem masz urwany pasek od napędu kompresora klimatyzacji i stoisz w upalny dzień bez klimy...
Kwestia czy w czasie prac serwisowych informował o wzroście kosztu usługi, a to całkowicie osobna sprawa.
Odpowiedz
Jagoda, 14 maja 2019, 13:14 0 0
Gdy jesteś umówiony na konkretny dzień i godzine od razu jestes obslugiwany. Dostaje sie kosztorys naprawy i z gory wie sie ile sie zaplaci.
Odpowiedz
Patryk, 14 maja 2019, 20:56 0 0
"Dostaje sie kosztorys naprawy i z gory wie sie ile sie zaplaci." od razu dostajesz wstępne koszta za obsługę układu klimatyzacji, lecz po weryfikacji dostajesz dalszy kosztorys i końcowe koszta. Lecz skąd mogę wiedzieć co masz zepsute i jak mogę ci rzetelnie wykonać usługę z kosztami naprawy jak bez weryfikacji nie wiem co tam się stało?
przyjeżdżasz do mnie na serwis robię obsługę pakiet premium i jak coś znajdę to Cię o tym informuje, np. ma Pani uszkodzoną chłodnice klimatyzacji do kosztorysu za obsługę mogę doliczyć koszt części i roboczogodzinę jeśli się Pani zgodzi. - oczywiście po weryfikacji mechanika ;)
Odpowiedz
Mateusz B, 14 maja 2019, 15:04 0 0
Profesjonalny serwis klimatyzacji samochodowej polega na całkowitym usunięciu czynnika chłodniczego oraz oleju sprężarkowego, usunięciu wilgoci z systemu, napełnienie układu określoną ilością nowego oleju oraz oryginalnego czynnika chłodniczego. Serwis polega również na sprawdzeniu skuteczności chłodzenia oraz sprawdzeniu działania poszczególnych elementów układu. Wszelkie usterki i nieszczelności powinny być natychmiast usuwane. Czekasz przy kawie, bądź wyskakujesz załatwić swoje sprawy a ktoś dzwoni poinformować że auto jest do odbioru. Płacisz z góry ustaloną kwotę. Pozdrowienia i do zobaczenia za rok
Odpowiedz
Patryk, 14 maja 2019, 21:02 0 0
Szybo, sprawnie rzetelnie. Czyli odgrzybiam, weryfikuję stan techniczny, ozonuje, wymieniam filtr kabinowy, napełniam. Czas operacyjny 1h gdy klient popija sobie kawkę w poczekalni. Jeśli coś się wysypie informuje go o tym. Oczywiście wystawiając klientowi kosztorys informuje go o kosztach usługi, części - wstępnie - jeśli coś do wymiany to informuje go zwiększeniu kosztów.
Odpowiedz
Sudi, 14 maja 2019, 23:14 0 0
Zamawiasz, a w nocy podjeżdża gość (dostaje jednorazowy kod dostępu do samochodu) (Wizja przyszłości) wykonuje usługę i rano na maila jest faktura i dane do przelewu.
Odpowiedz
Redakcja, 15 maja 2019, 8:19 0 0
Szanowni Państwo,
Konkursowe odpowiedzi prosimy nadsyłać na adres email: konkurs@motofocus.pl
Odpowiedzi zamieszczane w komentarzach pod artykułem nie będą brane pod uwagę w konkursie.
Odpowiedz
Anonim, 18 maja 2019, 8:56 0 0
Witam może warto opublikować komentarze które wygrały
Odpowiedz