Z jakich bezpłatnych form reklamy może skorzystać warsztat przynależący do sieci Bosch Car Service?

, 25 kwietnia 2019, 11:36

1. Całoroczna Reklama sieci w wyszukiwarce Google połączona z akcjami sezonowymi w warsztatach typu sprawdź klimatyzację, jesienne przeglądy, bezpieczny urlop, sprawdzenie stanu akumulatora itp.

2. Całoroczne Reklamy displayowe w Internecie ( bannery internetowe) na popularnych portalach kierujące klientów docelowo do wyszukiwarki serwisów.

3. Profesjonalnie przygotowana Wizytówka warsztatu w Google Moja Firma, która pomaga zdobyć dobrą pozycję warsztatu w Mapach Googla.

4. Indywidualna bezpłatna strona internetowa warsztatu widoczna również na smartfonach. Strony są dostępne do edycji przez poszczególne warsztaty, co powoduje, że ich treści i grafika są zindywidualizowane i dopasowane do potrzeb konkretnego warsztatu.

5. Centralna strona sieci Bosch Service bosch-service.pl z wyszukiwarką poszczególnych serwisów, co zwiększa szanse warsztatu na pozyskanie nowych klientów.

6. Dbanie o pozycjonowanie strony w Google – dodawanie do katalogów firm, systematyczne dodawanie wartościowych treści i porad na stronę, co powoduje, że strona wyświetla się w wyszukiwarce Google na lepszej pozycji.

7. Kanał YouTube Bosch Service Polska – ponad 1,5 miliona wyświetleń.

8. Indywidualne formy wsparcia warsztatów –  np. przygotowywanie bannerów na Facebooka dla poszczególnych serwisów na indywidualną prośbę, a także inne również nietypowe projekty np. branding reklamowy motocykla, szyby wystawowej, przyczepy, ściany w serwisie, przygotowanie projektu do prasy, spotu radiowego itp.

9. Produkcja filmów promujących działalność poszczególnych warsztatów. Filmy są promowane na Kanale YouTube Bosch Service ale także na portalach motoryzacyjnych.

10. Pomoc przy organizacji lokalnych imprez promujących warsztat – serwisy mają możliwość bezpłatnego wypożyczenia elementów wystawowych (brama, balon, namiot, parasole). Oraz dostęp do bezpłatnych materiałów rozdawanych klientom. Serwisy mogą być również wspomagane finansowo przez Boscha albo organizacyjnie przez wynajętą do tego celu agencję eventową.

11. Pomoc w przygotowaniu promocji sezonowych w warsztacie oraz akcji informacyjnych np. zapraszających klientów na przeglądy zgodne z normami GVO – bezpłatne plakaty do powieszenia w punkcie obsługi klienta, foldery produktowe oraz drukowane materiały z poradami dla klientów, bezpłatne projekty ulotek, wzory mailingów, bannerów na ogrodzenie, spoty radiowe oraz video. Wszystkie materiały przygotowane z danymi teleadresowymi warsztatu.

12. Kampanie ogólnopolskie reklamujące całą sieć  w TV, radiu oraz na VOD, a także analogiczne kampanie reklamujące produkty Boscha typu wycieraczki, akumulatory czy układy hamulcowe.

Więcej informacji na temat przystąpienia do sieci Bosch Car Service znajdą Państwo na stronie www.warsztatybosch.pl

Komentarze

Komentarz musi być dłuższy niż 5 znaków!

Proszę zaakceptuj regulamin!

Brak komentarzy!